Efektivní učení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami II - 10 hodin

Obrázek kurzu
DVPP IVP metody učení speciální potřeby žáka SPUCH

Obsah kurzu

Seznamte se s konkrétními postupy pedagogické diagnostiky, které v praxi vedou k rozpoznání obtíží dítěte a správné a efektivní volbě vhodné edukační strategie a vhodného nástroje.

Zaměřte se na efektivní způsoby hodnocení dětí s SPUCH a prevenci vzniku sekundárních obtíží u těchto žáků při nevhodném pedagogickém vedení.

Osvojte si návody k praktické domácí přípravě i doporučení pro rodiče dětí.

Délka kurzu: 10 hodin

Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Efektivní učení žáka se specifickými vzdělávacími potřebami II, MSMT-5753/2017-1-310

Z obsahu kurzu:

Tento vzdělávací program se konkrétněji zaměřuje na oblast pedagogické diagnostiky, konkrétně na práci pedagoga s chybou jako primárním zdrojem informací o obtížích žáka, dále na nácvik využití konkrétních metod a pomůcek při práci se žáky s SPUCH v předmětech JČ a Ma.

Nedílnou součástí praktického výcviku bude i procvičení efektivního sestavení IVP a správného edukačního postupu podle navrženého IVP. Při práci s IVP bude pozornost zaměřena na reálně využitelné metody a nástroje, běžně v edukační praxi dostupné.

Formou přednášek, modelových situací, kazuistik a praktických činností budete seznámeni také se speciálně nápravnou péčí u žáků s SPUCH, získáte praktické dovednosti s vytvářením IVP a jeho využitím v praxi. Formou brainstormingu a Bálintovských skupin budete navrhovat konkrétní řešení kazuistických případů.

V průběhu kurzu Vám budou nabídnuty ukázky s vlastním prožitkem metod a forem aktivizujících metod práce,

Získáte přehled didaktických a metodických postupů, kterým lze žáky motivovat a zaujmout, budou Vám předány konkrétní metody a nástroje k práci s dětmi s SPU pro předměty JČ a Ma,

Prostřednictvím všech nabídnutých postupů a metod posílíte a rozvinete své klíčové kompetence (dovednosti a schopnosti) a tak položíte pevné základy pro prevenci vzniku sekundárních obtíží u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami (konkrétně s SPUCH).

Individuální domluva

Obsah kurzu

Seznamte se s konkrétními postupy pedagogické diagnostiky, které v praxi vedou k rozpoznání obtíží dítěte a správné a efektivní volbě vhodné edukační strategie a vhodného nástroje.

Zaměřte se na efektivní způsoby hodnocení dětí s SPUCH a prevenci vzniku sekundárních obtíží u těchto žáků při nevhodném pedagogickém vedení.

Osvojte si návody k praktické domácí přípravě i doporučení pro rodiče dětí.

Délka kurzu: 10 hodin

Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Efektivní učení žáka se specifickými vzdělávacími potřebami II, MSMT-5753/2017-1-310

Z obsahu kurzu:

Tento vzdělávací program se konkrétněji zaměřuje na oblast pedagogické diagnostiky, konkrétně na práci pedagoga s chybou jako primárním zdrojem informací o obtížích žáka, dále na nácvik využití konkrétních metod a pomůcek při práci se žáky s SPUCH v předmětech JČ a Ma.

Nedílnou součástí praktického výcviku bude i procvičení efektivního sestavení IVP a správného edukačního postupu podle navrženého IVP. Při práci s IVP bude pozornost zaměřena na reálně využitelné metody a nástroje, běžně v edukační praxi dostupné.

Formou přednášek, modelových situací, kazuistik a praktických činností budete seznámeni také se speciálně nápravnou péčí u žáků s SPUCH, získáte praktické dovednosti s vytvářením IVP a jeho využitím v praxi. Formou brainstormingu a Bálintovských skupin budete navrhovat konkrétní řešení kazuistických případů.

V průběhu kurzu Vám budou nabídnuty ukázky s vlastním prožitkem metod a forem aktivizujících metod práce,

Získáte přehled didaktických a metodických postupů, kterým lze žáky motivovat a zaujmout, budou Vám předány konkrétní metody a nástroje k práci s dětmi s SPU pro předměty JČ a Ma,

Prostřednictvím všech nabídnutých postupů a metod posílíte a rozvinete své klíčové kompetence (dovednosti a schopnosti) a tak položíte pevné základy pro prevenci vzniku sekundárních obtíží u žáků se specifickými vzdělávacími potřebami (konkrétně s SPUCH).