Individuální plánování - terénní služby - 8 hodin

Obrázek kurzu
IP plánování standardy kvality terénní služby

Obsah kurzu

Chcete získat důvěru svého klienta a přitom umět zajistit jeho potřeby? Chcete si být jisti v komunikaci a současně umět vést dokumentaci?

 

Navštivte tento kurz, kde se naučíte zvládat vlastní emoce při práci s klienty. Poznejte rozdíl mezi mocí a pomocí a osvojte si hranice mezi pomáhajícím a klientem. 

Délka kurzu: 8 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: Úvod do individuálního plánování pro terénní sociální službu, A2018/0656-SP/PC/VP

  • V rámci kurzu si proberete obecné definice a vymezení úkolů individuálního plánování sociální služby (IPSS) a kompetence pracovníka odpovědného za IPSS. Zásady a znaky kvalitně zpracovaných pravidel pro IPSS a návaznost standardu č. 5 na další standardy.
  • V obsahu se zaměříme na poznání klienta a určení jeho potřeb.
  • Dozvíte se, jak zvládat vlastní emoce při práci s klienty, jak užívat moc a pomoc v práci s lidmi – rozdíl mezi mocí a pomocí a hranice mezi pomáhajícím a klientem.                             
  • Část kurzu bude věnována také dokumentaci a vedení záznamů, což si osobně vyzkoušíte.
  • Procvičíte si vnitřní komunikaci v týmu poskytujícím sociální službu klientovi. 
Individuální domluva

Obsah kurzu

Chcete získat důvěru svého klienta a přitom umět zajistit jeho potřeby? Chcete si být jisti v komunikaci a současně umět vést dokumentaci?

 

Navštivte tento kurz, kde se naučíte zvládat vlastní emoce při práci s klienty. Poznejte rozdíl mezi mocí a pomocí a osvojte si hranice mezi pomáhajícím a klientem. 

Délka kurzu: 8 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: Úvod do individuálního plánování pro terénní sociální službu, A2018/0656-SP/PC/VP

  • V rámci kurzu si proberete obecné definice a vymezení úkolů individuálního plánování sociální služby (IPSS) a kompetence pracovníka odpovědného za IPSS. Zásady a znaky kvalitně zpracovaných pravidel pro IPSS a návaznost standardu č. 5 na další standardy.
  • V obsahu se zaměříme na poznání klienta a určení jeho potřeb.
  • Dozvíte se, jak zvládat vlastní emoce při práci s klienty, jak užívat moc a pomoc v práci s lidmi – rozdíl mezi mocí a pomocí a hranice mezi pomáhajícím a klientem.                             
  • Část kurzu bude věnována také dokumentaci a vedení záznamů, což si osobně vyzkoušíte.
  • Procvičíte si vnitřní komunikaci v týmu poskytujícím sociální službu klientovi.