Hranice a role v profesionálním vztahu - 8 hodin
Obsah kurzu
Znáte důležitost pevných hranic? Chápete klienta jako osobnost partnera ve vztahu?
Prohlubte své znalosti a dovednosti v oblasti hranic, dilemat, etiky a jiných důležitých aspektů v přímé práci s klientem.
Délka kurzu: 8 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Hranice a role v profesionálním vztahu – úvod do problematiky, A2018/0303-SP/PC/VP
EDVIA: Hranice a role v profesionálním vztahu - úvod do problematiky, 2016/0528-PC/SP/VP/PP
Z obsahu kurzu:
Naučíte se určit hranice v práci s klientem a definovat role sociálního pracovníka - vztah pracovníka a klienta, spolupráce s klientem, hranice jako takové, etika, role.
Ukážeme Vám překračování hranic a jejich vliv na úspěch práce s klientem - uvědomění si a rozpoznání hranic, nastavení a mapování hranic, reflexe hranic, splývání hranic a důsledky.
Budete umět stanovit limity klientů a vztah pracovníka k nim - osobnostní nastavení klienta a jeho práce s emocemi, manipulace, agresivní a pasivní jednání, objektivní a subjektivní limity klientů.
V neposlední řadě si vyzkoušíte metody a různé postupy aktivizace klientů - vztah klienta a pracovníka v rovině překonávání hranic, dilemata v sociální práci a práce s nimi ve prospěch klienta.
Obsah kurzu
Znáte důležitost pevných hranic? Chápete klienta jako osobnost partnera ve vztahu?
Prohlubte své znalosti a dovednosti v oblasti hranic, dilemat, etiky a jiných důležitých aspektů v přímé práci s klientem.
Délka kurzu: 8 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Hranice a role v profesionálním vztahu – úvod do problematiky, A2018/0303-SP/PC/VP
EDVIA: Hranice a role v profesionálním vztahu - úvod do problematiky, 2016/0528-PC/SP/VP/PP
Z obsahu kurzu:
Naučíte se určit hranice v práci s klientem a definovat role sociálního pracovníka - vztah pracovníka a klienta, spolupráce s klientem, hranice jako takové, etika, role.
Ukážeme Vám překračování hranic a jejich vliv na úspěch práce s klientem - uvědomění si a rozpoznání hranic, nastavení a mapování hranic, reflexe hranic, splývání hranic a důsledky.
Budete umět stanovit limity klientů a vztah pracovníka k nim - osobnostní nastavení klienta a jeho práce s emocemi, manipulace, agresivní a pasivní jednání, objektivní a subjektivní limity klientů.
V neposlední řadě si vyzkoušíte metody a různé postupy aktivizace klientů - vztah klienta a pracovníka v rovině překonávání hranic, dilemata v sociální práci a práce s nimi ve prospěch klienta.