Jak na projektové řízení - 8 hodin
Obsah kurzu
Chcete se naučit se projektově myslet a řídit projekty? A co víc, chcete umět skloubit všechny naučené schopnosti do komplexní osobnosti vedoucího pracovníka ve školství?
Délka kurzu: 8 hodin
Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Jak na projektové řízení, 14009/2015-1-449
Z obsahu kurzu:
Přidanou hodnotu a inovativností v tomto vzdělávacím programu je přenesení myšlení moderního středně velkého podniku do školství, protože i škola je svým způsobem podnik. Produkuje, rozvíjí svou konkurenceschopnost, je nucena myslet ekonomicky, bilancuje mezi nabídkou a poptávkou a řeší podobné personální problémy jako podnik. Škola sice neprodukuje žádné výrobky, ale produkuje služby, které jsou rovnocenným výrobním faktorem a navíc pro dost specifickou a náročnou klientelu. Manažer (ředitel, zástupce) se zodpovídá ze své činnosti nejen svému zřizovateli, je nucen obhajovat svá rozhodnutí v očích kolegů (pedagogů), rodičů a zprostředkovaně i žákům. Jeho role je vystavena permanentnímu tlaku a proto je jedním z cílů programu ho na tento tlak připravit a doporučit mu vhodná řešení.
V první fázi kurzu se naučíte základní metodologii projektu (jak tvořit vstupní analýzu, jak zpracovávat projektovou žádost, jak získávat zpětnou vazbu).
Budete znát vše, co je zapotřebí, aby byl projekt úspěšný, jakých chyb se při tvorbě projektu vyvarovat,… a to díky příkladům dobré praxe z oblasti podnikatelské sféry (středně velkého podniku), díky modelovým prožitkovým situacím a tréninku.
Získáte nejen znalosti a kompetence potřebné při tvorbě projektů, ale hlavně se naučíte projektově myslet.
Obsah kurzu
Chcete se naučit se projektově myslet a řídit projekty? A co víc, chcete umět skloubit všechny naučené schopnosti do komplexní osobnosti vedoucího pracovníka ve školství?
Délka kurzu: 8 hodin
Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Jak na projektové řízení, 14009/2015-1-449
Z obsahu kurzu:
Přidanou hodnotu a inovativností v tomto vzdělávacím programu je přenesení myšlení moderního středně velkého podniku do školství, protože i škola je svým způsobem podnik. Produkuje, rozvíjí svou konkurenceschopnost, je nucena myslet ekonomicky, bilancuje mezi nabídkou a poptávkou a řeší podobné personální problémy jako podnik. Škola sice neprodukuje žádné výrobky, ale produkuje služby, které jsou rovnocenným výrobním faktorem a navíc pro dost specifickou a náročnou klientelu. Manažer (ředitel, zástupce) se zodpovídá ze své činnosti nejen svému zřizovateli, je nucen obhajovat svá rozhodnutí v očích kolegů (pedagogů), rodičů a zprostředkovaně i žákům. Jeho role je vystavena permanentnímu tlaku a proto je jedním z cílů programu ho na tento tlak připravit a doporučit mu vhodná řešení.
V první fázi kurzu se naučíte základní metodologii projektu (jak tvořit vstupní analýzu, jak zpracovávat projektovou žádost, jak získávat zpětnou vazbu).
Budete znát vše, co je zapotřebí, aby byl projekt úspěšný, jakých chyb se při tvorbě projektu vyvarovat,… a to díky příkladům dobré praxe z oblasti podnikatelské sféry (středně velkého podniku), díky modelovým prožitkovým situacím a tréninku.
Získáte nejen znalosti a kompetence potřebné při tvorbě projektů, ale hlavně se naučíte projektově myslet.