Zvyšování výkonnosti týmů i jednotlivců - 24 hodin

Obrázek kurzu
DVPP motivace týmová spolupráce vedení týmu

Obsah kurzu

Efektivně myslící manažer umí využít maximum z možností „svých“ lidí, ví, jak jejich potenciál znásobit, řídit jej a dále rozvíjet.

Na společné lodi se k cíli doplouvá mnohem dříve, jen je nutné určit toho, kdo je kormidelníkem a kdo natahuje plachty.

Délka kurzu: 24 hodin

Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Zvyšování výkonnosti týmů i jednotlivců, 14009/2015-1-449

Z obsahu kurzu:

Motto: „Budoucnost většiny firem je postavena na týmové spolupráci.“

Tento program se zabývá základními pracovními interpersonálními rolemi, které jsou běžné i ve školství, a to těmi týmovými. Navíc v případě užšího vedení (ředitel + zástupci) samotní vedoucí pracovníci tvoří pracovní tým a zároveň jsou nadřazeni týmům, které jsou sestaveny v rámci jednotlivých předmětových sekcí.

Vedoucí pracovník musí vědět, jak má tým sestavit, protože je to právě on, kdo nastavuje pravidla týmové spolupráce, kdo pracovní tým řídí, motivuje i hodnotí. Ve školství je řada úkolů, jejichž řešení vyžaduje týmovou spolupráci – sestavení osnov, implementace metodik, práce na rozvoji školy,…

Na kurzu prohloubíte své znalosti v rámci tématu týmová spolupráce a komunikace.
Poznáte moderní metody budování týmu, určování týmových rolí a naučíte se motivovat své spolupracovníky.
Budete umět správně zadávat úkoly, kontrolovat je a podávat zpětnou vazbu a osvojíte si metody zvyšující efektivitu týmové spolupráce.

Individuální domluva

Obsah kurzu

Efektivně myslící manažer umí využít maximum z možností „svých“ lidí, ví, jak jejich potenciál znásobit, řídit jej a dále rozvíjet.

Na společné lodi se k cíli doplouvá mnohem dříve, jen je nutné určit toho, kdo je kormidelníkem a kdo natahuje plachty.

Délka kurzu: 24 hodin

Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Zvyšování výkonnosti týmů i jednotlivců, 14009/2015-1-449

Z obsahu kurzu:

Motto: „Budoucnost většiny firem je postavena na týmové spolupráci.“

Tento program se zabývá základními pracovními interpersonálními rolemi, které jsou běžné i ve školství, a to těmi týmovými. Navíc v případě užšího vedení (ředitel + zástupci) samotní vedoucí pracovníci tvoří pracovní tým a zároveň jsou nadřazeni týmům, které jsou sestaveny v rámci jednotlivých předmětových sekcí.

Vedoucí pracovník musí vědět, jak má tým sestavit, protože je to právě on, kdo nastavuje pravidla týmové spolupráce, kdo pracovní tým řídí, motivuje i hodnotí. Ve školství je řada úkolů, jejichž řešení vyžaduje týmovou spolupráci – sestavení osnov, implementace metodik, práce na rozvoji školy,…

Na kurzu prohloubíte své znalosti v rámci tématu týmová spolupráce a komunikace.
Poznáte moderní metody budování týmu, určování týmových rolí a naučíte se motivovat své spolupracovníky.
Budete umět správně zadávat úkoly, kontrolovat je a podávat zpětnou vazbu a osvojíte si metody zvyšující efektivitu týmové spolupráce.