Vzdělávací a výchovný styl učitele ve třídě plné individualit - 16 hodin

Obrázek kurzu
etická výchova individualizace výuky Inkluze společné vzdělávání Šablony vzdělávací proces a vztahy

Obsah kurzu

Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.1 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 16 hodin. Kurz se zaměřuje na procesy a vztahy, jež madého člověka významně formují. Společné vzdělávání klade veliké nároky na to, jak jsou učitelé schopni individualizovat výuku a jakým stylem žáky vedou. V rámci tohoto kurzu pedagogové zjistí, zda tomuto trendu odpovídají i jejich vnitřní učitelská nastavení a získají potřebné nástroje a kompetence k jeho efektivnímu zformování.

Název vzdělávacího programu: Vzdělávací a výchovný styl učitele ve třídě plné individualit - 16 h

Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648

Cílem vzdělávacího programu je sdílet společně naše učitelská nastavení, vrátit se ke gruntu kantorského řemesla, probrat se možnostmi individualizace výuky a podpořit rozvoj pedagogických kompetencí v oblasti komunikace, práce s emocemi, motivace žáků. Účastníci budou vedeni k tomu, aby získané znalosti a dovednosti zakomponovali do kultury vlastní školy. 

Vzdělávací program je rozdělen do dvou modulů (po 8 hodinách):

MODUL I - Styly učení, Bloomova taxonomie, hodnocení

MODUL II - Výchovný styl učitele

Lektorský tým: PhDr. Libor Kyncl, Mgr. Anna Doubková

 

Individuální domluva

Obsah kurzu

Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.1 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 16 hodin. Kurz se zaměřuje na procesy a vztahy, jež madého člověka významně formují. Společné vzdělávání klade veliké nároky na to, jak jsou učitelé schopni individualizovat výuku a jakým stylem žáky vedou. V rámci tohoto kurzu pedagogové zjistí, zda tomuto trendu odpovídají i jejich vnitřní učitelská nastavení a získají potřebné nástroje a kompetence k jeho efektivnímu zformování.

Název vzdělávacího programu: Vzdělávací a výchovný styl učitele ve třídě plné individualit - 16 h

Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648

Cílem vzdělávacího programu je sdílet společně naše učitelská nastavení, vrátit se ke gruntu kantorského řemesla, probrat se možnostmi individualizace výuky a podpořit rozvoj pedagogických kompetencí v oblasti komunikace, práce s emocemi, motivace žáků. Účastníci budou vedeni k tomu, aby získané znalosti a dovednosti zakomponovali do kultury vlastní školy. 

Vzdělávací program je rozdělen do dvou modulů (po 8 hodinách):

MODUL I - Styly učení, Bloomova taxonomie, hodnocení

MODUL II - Výchovný styl učitele

Lektorský tým: PhDr. Libor Kyncl, Mgr. Anna Doubková

 

Lektoři

lektor-1

PhDr. Libor Kyncl , lektor

dříve učitel, nyní lektor a mentor, absolvoval v letech 1997-8 první kurs programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) v ČR. Od té doby v roli učitele osvojené metody začleňoval do výuky a jako lektor vedl množství seminářů o rozsahu 6-120 hodin věnovaných tomuto programu a podpoře čtenářských dovedností žáků napříč vyučovacími předměty. Stal se mezinárodně certifikovaným lektorem programu „Čtením a psaním ke kritickému myšlení“.