Vzdělávací a výchovný styl učitele ve třídě plné individualit - 16 hodin
Obsah kurzu
Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.1 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 16 hodin. Kurz se zaměřuje na procesy a vztahy, jež madého člověka významně formují. Společné vzdělávání klade veliké nároky na to, jak jsou učitelé schopni individualizovat výuku a jakým stylem žáky vedou. V rámci tohoto kurzu pedagogové zjistí, zda tomuto trendu odpovídají i jejich vnitřní učitelská nastavení a získají potřebné nástroje a kompetence k jeho efektivnímu zformování.
Název vzdělávacího programu: Vzdělávací a výchovný styl učitele ve třídě plné individualit - 16 h
Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648
Cílem vzdělávacího programu je sdílet společně naše učitelská nastavení, vrátit se ke gruntu kantorského řemesla, probrat se možnostmi individualizace výuky a podpořit rozvoj pedagogických kompetencí v oblasti komunikace, práce s emocemi, motivace žáků. Účastníci budou vedeni k tomu, aby získané znalosti a dovednosti zakomponovali do kultury vlastní školy.
Vzdělávací program je rozdělen do dvou modulů (po 8 hodinách):
MODUL I - Styly učení, Bloomova taxonomie, hodnocení
MODUL II - Výchovný styl učitele
Lektorský tým: PhDr. Libor Kyncl, Mgr. Anna Doubková
Obsah kurzu
Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.1 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 16 hodin. Kurz se zaměřuje na procesy a vztahy, jež madého člověka významně formují. Společné vzdělávání klade veliké nároky na to, jak jsou učitelé schopni individualizovat výuku a jakým stylem žáky vedou. V rámci tohoto kurzu pedagogové zjistí, zda tomuto trendu odpovídají i jejich vnitřní učitelská nastavení a získají potřebné nástroje a kompetence k jeho efektivnímu zformování.
Název vzdělávacího programu: Vzdělávací a výchovný styl učitele ve třídě plné individualit - 16 h
Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648
Cílem vzdělávacího programu je sdílet společně naše učitelská nastavení, vrátit se ke gruntu kantorského řemesla, probrat se možnostmi individualizace výuky a podpořit rozvoj pedagogických kompetencí v oblasti komunikace, práce s emocemi, motivace žáků. Účastníci budou vedeni k tomu, aby získané znalosti a dovednosti zakomponovali do kultury vlastní školy.
Vzdělávací program je rozdělen do dvou modulů (po 8 hodinách):
MODUL I - Styly učení, Bloomova taxonomie, hodnocení
MODUL II - Výchovný styl učitele
Lektorský tým: PhDr. Libor Kyncl, Mgr. Anna Doubková