Vzdělávací a výchovný styl učitele ve třídě plné individualit - 32 hodin

Obrázek kurzu
hodnocení individualizace výuky Inkluze společné vzdělávání Šablony vzdělávací proces a vztahy

Obsah kurzu

Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.3 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 32 hodin. Kurz se zaměřuje na procesy a vztahy, jež madého člověka významně formují. Společné vzdělávání klade veliké nároky na to, jak jsou učitelé schopni individualizovat výuku a jakým stylem žáky vedou. V rámci tohoto kurzu pedagogové zjistí, zda tomuto trendu odpovídají i jejich vnitřní učitelská nastavení a získají potřebné nástroje a kompetence k jeho efektivnímu zformování.

Délka kurzu: 32 hodin

Název vzdělávacího programu: Vzdělávací a výchovný styl učitele ve třídě plné individualit - 32 hodin

Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648

Cílem vzdělávacího programu je sdílet společně naše učitelská nastavení, vrátit se ke gruntu kantorského řemesla, probrat se možnostmi individualizace výuky a podpořit rozvoj pedagogických kompetencí v oblasti komunikace, práce s emocemi, motivace žáků. Účastníci budou vedeni k tomu, aby získané znalosti a dovednosti zakomponovali do kultury vlastní školy. 

Vzdělávací program je rozdělen do 4 modulů (po 8 hodinách):

I. modul - Styly učení, možnosti hodnocení

II. modul - Výchovný styl učitele se zaměřením na motivaci

III. modul - Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů

IV. modul - Odměny a tresty, popisný jazyk, přijetí žáka

 

Lektorský tým: PhDr.Libor Kyncl, Mgr. Anna Doubková

 

 

 

Individuální domluva

Obsah kurzu

Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.3 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 32 hodin. Kurz se zaměřuje na procesy a vztahy, jež madého člověka významně formují. Společné vzdělávání klade veliké nároky na to, jak jsou učitelé schopni individualizovat výuku a jakým stylem žáky vedou. V rámci tohoto kurzu pedagogové zjistí, zda tomuto trendu odpovídají i jejich vnitřní učitelská nastavení a získají potřebné nástroje a kompetence k jeho efektivnímu zformování.

Délka kurzu: 32 hodin

Název vzdělávacího programu: Vzdělávací a výchovný styl učitele ve třídě plné individualit - 32 hodin

Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648

Cílem vzdělávacího programu je sdílet společně naše učitelská nastavení, vrátit se ke gruntu kantorského řemesla, probrat se možnostmi individualizace výuky a podpořit rozvoj pedagogických kompetencí v oblasti komunikace, práce s emocemi, motivace žáků. Účastníci budou vedeni k tomu, aby získané znalosti a dovednosti zakomponovali do kultury vlastní školy. 

Vzdělávací program je rozdělen do 4 modulů (po 8 hodinách):

I. modul - Styly učení, možnosti hodnocení

II. modul - Výchovný styl učitele se zaměřením na motivaci

III. modul - Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů

IV. modul - Odměny a tresty, popisný jazyk, přijetí žáka

 

Lektorský tým: PhDr.Libor Kyncl, Mgr. Anna Doubková

 

 

 

Lektoři

lektor-1

PhDr. Libor Kyncl , lektor

dříve učitel, nyní lektor a mentor, absolvoval v letech 1997-8 první kurs programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) v ČR. Od té doby v roli učitele osvojené metody začleňoval do výuky a jako lektor vedl množství seminářů o rozsahu 6-120 hodin věnovaných tomuto programu a podpoře čtenářských dovedností žáků napříč vyučovacími předměty. Stal se mezinárodně certifikovaným lektorem programu „Čtením a psaním ke kritickému myšlení“.