Sebeobrana pro úředníky - 16 hodin

Obrázek kurzu
agrese agresivní chování komunikace konfliktní situace modelové situace psychologie sebeobrana úředníci

Obsah kurzu

Jste úředník a ve své každodenní práci se setkáváte se spoustou různých lidí? Zažíváte při své práci příjemné, ale i méně příjemné, někdy až vypjaté okamžiky a situace, kdy se v komunikaci s klienty necítíte zrovna bezpečně? Zažili jste někdy i situaci, že na Vás byl klient agresivní, ať už verbálně či dokonce fyzicky?

Přijďte zjistit, jak takovým situacím můžete předcházet, jak je v klidu a s rozvahou ustát a zvládnout. Pojdťe se s námi naučit, jak odvrátit případný útok agresora, aniž byste ublížili sobě a nechali ublížit svému okolí či zničit majetek svého zaměstnavatele.

Hlavní devizou tohoto kurzu je jeho interaktivní zaměření, tedy aktivní zapojení účastníků do výuky.

V rámci tohoto kurzu se dozvíte nejen základy psychologie komunikace s agresivním klientem, ale dozvíte se také, co vše může být považováno za zbraň, co je dle zákona považováno za nutnou sebeobranu, jaké jsou náhrady případných škod a seznámíte se také se základními pravidly sebeobrany, a to především prostřednictvím praktických nácviků modelových situací, v bezpečném prostředí, pod vedením zkušených lektorů s dlouhodobou praxí v oblasti práce s agresory.

V úvodu kurzu se účastníci dozví, jak efektivně předcházet konfliktním situacím a naučí se základní pravidla vyjednávání. Osvojí si pojmy jako např. nutná sebeobrana, náhrada škody, co vše může být kvalifikováno jako „zbraň“ a seznámí se se základními právními aspekty sebeobrany.

Praktická část kurzu je zaměřena především na nácvik modelových situací z běžné praxe – např. dle konkrétního místa a situace, za níž k útoku ze strany agresora dojde. Frekventanti se naučí, jak konkrétně mají v dané situaci jednat a co mohou udělat udělat pro své bezpečí a bezpečí svého okolí. Jedná se tedy o praktický nácvik komunikace s agresivním klientem, o sebeobranu a také především o nácvik jednotlivých technik jednání s agresivním klientem (např. dle prostředí či počtu útočníků).

Délka kurzu: 16 h (2 x 8 h)

Název a číslo akreditace MV ČR: 

  • akreditace pro vedoucí úředníky: AK/VE-398/2016
  • akreditace pro úředníky: AK/PV-752/2016

Lektoři: Mgr. Norbert Gürtler, Pavel Kavický

Individuální domluva

Obsah kurzu

Jste úředník a ve své každodenní práci se setkáváte se spoustou různých lidí? Zažíváte při své práci příjemné, ale i méně příjemné, někdy až vypjaté okamžiky a situace, kdy se v komunikaci s klienty necítíte zrovna bezpečně? Zažili jste někdy i situaci, že na Vás byl klient agresivní, ať už verbálně či dokonce fyzicky?

Přijďte zjistit, jak takovým situacím můžete předcházet, jak je v klidu a s rozvahou ustát a zvládnout. Pojdťe se s námi naučit, jak odvrátit případný útok agresora, aniž byste ublížili sobě a nechali ublížit svému okolí či zničit majetek svého zaměstnavatele.

Hlavní devizou tohoto kurzu je jeho interaktivní zaměření, tedy aktivní zapojení účastníků do výuky.

V rámci tohoto kurzu se dozvíte nejen základy psychologie komunikace s agresivním klientem, ale dozvíte se také, co vše může být považováno za zbraň, co je dle zákona považováno za nutnou sebeobranu, jaké jsou náhrady případných škod a seznámíte se také se základními pravidly sebeobrany, a to především prostřednictvím praktických nácviků modelových situací, v bezpečném prostředí, pod vedením zkušených lektorů s dlouhodobou praxí v oblasti práce s agresory.

V úvodu kurzu se účastníci dozví, jak efektivně předcházet konfliktním situacím a naučí se základní pravidla vyjednávání. Osvojí si pojmy jako např. nutná sebeobrana, náhrada škody, co vše může být kvalifikováno jako „zbraň“ a seznámí se se základními právními aspekty sebeobrany.

Praktická část kurzu je zaměřena především na nácvik modelových situací z běžné praxe – např. dle konkrétního místa a situace, za níž k útoku ze strany agresora dojde. Frekventanti se naučí, jak konkrétně mají v dané situaci jednat a co mohou udělat udělat pro své bezpečí a bezpečí svého okolí. Jedná se tedy o praktický nácvik komunikace s agresivním klientem, o sebeobranu a také především o nácvik jednotlivých technik jednání s agresivním klientem (např. dle prostředí či počtu útočníků).

Délka kurzu: 16 h (2 x 8 h)

Název a číslo akreditace MV ČR: 

  • akreditace pro vedoucí úředníky: AK/VE-398/2016
  • akreditace pro úředníky: AK/PV-752/2016

Lektoři: Mgr. Norbert Gürtler, Pavel Kavický