Specialista marketingu - 100 hodin

Obrázek kurzu
marketing rekvalifikace

Obsah kurzu

Chce se seznámit s teorií i praxí práce marketingového specialisty? Tento kurz Vám pomůže zorientovat se v základních principech marketingu, marketingového mixu, marketingových strategiích a v neposlední řadě Vás naučí provádět marketingové analýzy a výzkumy zpracovat a prezentovat marketingový dotazník.

Délka kurzu: 100 hodin

Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Specialista marketingu; MSMT-1387/2017-1/1

Vstupní předpoklady: Věk nad 18 let, ukončené střední vzdělání; střední vzdělání s výučním listem.

Kurz Specialista marketingu náleží do Národní soustavy kvalifikací (NSK)  - https://www.narodnikvalifikace.cz/kvalifikace-1070-Specialista_marketingu.

Účastníci kurzu budou na jeho konci skládat zkoušku, která prověří odborné znalosti a dovednosti nabyté v kurzu.

Osnova kurzu:

  • Orientace v základních principech marketingu
  • Orientace v marketingovém mixu
  • Využití znalostí o marketingovém prostředí
  • Provádění marketingových analýz
  • Orientace v marketingových strategiích
  • Příprava podkladů pro marketingový výzkum
  • Zpracování a prezentace marketingového dotazníku

 

 

Individuální domluva

Obsah kurzu

Chce se seznámit s teorií i praxí práce marketingového specialisty? Tento kurz Vám pomůže zorientovat se v základních principech marketingu, marketingového mixu, marketingových strategiích a v neposlední řadě Vás naučí provádět marketingové analýzy a výzkumy zpracovat a prezentovat marketingový dotazník.

Délka kurzu: 100 hodin

Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Specialista marketingu; MSMT-1387/2017-1/1

Vstupní předpoklady: Věk nad 18 let, ukončené střední vzdělání; střední vzdělání s výučním listem.

Kurz Specialista marketingu náleží do Národní soustavy kvalifikací (NSK)  - https://www.narodnikvalifikace.cz/kvalifikace-1070-Specialista_marketingu.

Účastníci kurzu budou na jeho konci skládat zkoušku, která prověří odborné znalosti a dovednosti nabyté v kurzu.

Osnova kurzu:

  • Orientace v základních principech marketingu
  • Orientace v marketingovém mixu
  • Využití znalostí o marketingovém prostředí
  • Provádění marketingových analýz
  • Orientace v marketingových strategiích
  • Příprava podkladů pro marketingový výzkum
  • Zpracování a prezentace marketingového dotazníku

 

 

Lektoři

lektor-1

Ing. Jitka Hanusová , lektor

lektor-2

Bc. Roman Anderle , lektor