Komunikace účastníků inkluze - 16 hodin
Obsah kurzu
Chcete se seznámit s nástroji efektivní komunikace, které vedou ke vzájemné a úspěšné spolupráci v rámci inkluzivního vzdělávání?
Naučte se správně komunikovat nejen v rámci vašeho pedagogického sboru, ale naučte této komunikaci i rodiče, jejichž děti byly zařazeny do inkluzivního vzdělávání. Komunikujete dostatečně a efektivně také s nepedagogickými pracovníky, kteří přichází s inkludovanými dětmi ve škole do styku?
Název vzdělávacího programu: Komunikační dovednosti a emoční inteligence všech aktérů inkluzivního vzdělávání
Číslo akreditace: MSMT-6435/2018-3-242
Vzdělávací cíl:
- Osvojit si nástroje efektivní komunikace mezi pedagogy - kolegy, ve směru pedagog - rodič - žák, ve směru pedagog - žáci.
- Naučit se respektovat odlišnosti a jedinečnost pocitů každé individuality (žák, pedagog, kolega, rodič).
Tento kurz sestává ze dvou tématických celků:
I. Efektivní komunikace mezi všemi účastníky inkluzivního vzdělávání (8h)
- mezipersonální komunikace,
- horizontální a vertikální komunikace v rámci inkluzivního vzdělávání,
- rozvoj komunikačních kompetencí pedagogických i nepedagogických pracovníků,
- komunikace s rodiči,
- praktická cvičení.
II. Emoční inteligence (8h)
- charakteristika EQ,
- emoční učení,
- sociální umění,
- praktická cvičení a kazuistiky.
Obsah kurzu
Chcete se seznámit s nástroji efektivní komunikace, které vedou ke vzájemné a úspěšné spolupráci v rámci inkluzivního vzdělávání?
Naučte se správně komunikovat nejen v rámci vašeho pedagogického sboru, ale naučte této komunikaci i rodiče, jejichž děti byly zařazeny do inkluzivního vzdělávání. Komunikujete dostatečně a efektivně také s nepedagogickými pracovníky, kteří přichází s inkludovanými dětmi ve škole do styku?
Název vzdělávacího programu: Komunikační dovednosti a emoční inteligence všech aktérů inkluzivního vzdělávání
Číslo akreditace: MSMT-6435/2018-3-242
Vzdělávací cíl:
- Osvojit si nástroje efektivní komunikace mezi pedagogy - kolegy, ve směru pedagog - rodič - žák, ve směru pedagog - žáci.
- Naučit se respektovat odlišnosti a jedinečnost pocitů každé individuality (žák, pedagog, kolega, rodič).
Tento kurz sestává ze dvou tématických celků:
I. Efektivní komunikace mezi všemi účastníky inkluzivního vzdělávání (8h)
- mezipersonální komunikace,
- horizontální a vertikální komunikace v rámci inkluzivního vzdělávání,
- rozvoj komunikačních kompetencí pedagogických i nepedagogických pracovníků,
- komunikace s rodiči,
- praktická cvičení.
II. Emoční inteligence (8h)
- charakteristika EQ,
- emoční učení,
- sociální umění,
- praktická cvičení a kazuistiky.