Základní kurz Bazální stimulace - 24 hodin
Obsah kurzu
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky se základními teoretickými i praktickými poznatky o konceptu Bazální stimulace, jejímž cílem je především podpora vnímání, pohybových, komunikačních a kognitivních schopností daného uživatele. Účastníci se seznámí s historií konceptu a jeho podstatou, s významem doteku při péči o klienta/blízkou osobu, naučí se používat základní druhy stimulací - zejména somatickou, vestibulární a vibrační. Důležitou součástí vzdělávacího programu jsou prožitkové modelové situace, které významně přispívají k lepšímu pochopení příznivých účinků Bazální stimulace. Účastníci se rovněž dozví, jak využívat při péči o klienta/blízkou osobu autobiografické prvky, které napomáhají vytvořit co nejvíce personalizovanou péči.
Délka kurzu: 24 hodin
Název a číslo akreditace: Základní kurz Bazální stimulace; A2019/1129-SP/PC/PP
Lektorský tým: Mgr. Hedvika Borýsková - certifikovaná lektorka Bazální stimulace (reg. č. 970)
Z obsahu kurzu:
1. výukový den - Základní teoretická východiska konceptu Bazální stimulace (terminologie, historie, význam a cíle Bazální stimulace; neurofyziologická východiska; role a integrace rodiny v ošetřovatelském procesu, apod.).
2. výukový den - Komunikace v konceptu Bazální stimulace (poruchy kognitivních funkcí; význam doteku; využití autobiografických prvků při péči, apod.).
3. výukový den - Stimulační dovednosti a jejich praktický nácvik (somatické, vestibulární, vibrační a další typy stimulací; stimulace hybnosti u osob s poruchami pohybu; stimulační pomůcky; praktické ukázky a nácviky stimulačních technik, apod.)
Termíny
Datum | Místo |
---|---|
15. 9. 2020 | hotel Třebovický mlýn, Ostrava |
29. 6. 2020 | hotel Taurus, Ostrava |
Obsah kurzu
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky se základními teoretickými i praktickými poznatky o konceptu Bazální stimulace, jejímž cílem je především podpora vnímání, pohybových, komunikačních a kognitivních schopností daného uživatele. Účastníci se seznámí s historií konceptu a jeho podstatou, s významem doteku při péči o klienta/blízkou osobu, naučí se používat základní druhy stimulací - zejména somatickou, vestibulární a vibrační. Důležitou součástí vzdělávacího programu jsou prožitkové modelové situace, které významně přispívají k lepšímu pochopení příznivých účinků Bazální stimulace. Účastníci se rovněž dozví, jak využívat při péči o klienta/blízkou osobu autobiografické prvky, které napomáhají vytvořit co nejvíce personalizovanou péči.
Délka kurzu: 24 hodin
Název a číslo akreditace: Základní kurz Bazální stimulace; A2019/1129-SP/PC/PP
Lektorský tým: Mgr. Hedvika Borýsková - certifikovaná lektorka Bazální stimulace (reg. č. 970)
Z obsahu kurzu:
1. výukový den - Základní teoretická východiska konceptu Bazální stimulace (terminologie, historie, význam a cíle Bazální stimulace; neurofyziologická východiska; role a integrace rodiny v ošetřovatelském procesu, apod.).
2. výukový den - Komunikace v konceptu Bazální stimulace (poruchy kognitivních funkcí; význam doteku; využití autobiografických prvků při péči, apod.).
3. výukový den - Stimulační dovednosti a jejich praktický nácvik (somatické, vestibulární, vibrační a další typy stimulací; stimulace hybnosti u osob s poruchami pohybu; stimulační pomůcky; praktické ukázky a nácviky stimulačních technik, apod.)
Obsah termínu
K termínu nebyl vložen žádný popis.Obsah kurzu
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky se základními teoretickými i praktickými poznatky o konceptu Bazální stimulace, jejímž cílem je především podpora vnímání, pohybových, komunikačních a kognitivních schopností daného uživatele. Účastníci se seznámí s historií konceptu a jeho podstatou, s významem doteku při péči o klienta/blízkou osobu, naučí se používat základní druhy stimulací - zejména somatickou, vestibulární a vibrační. Důležitou součástí vzdělávacího programu jsou prožitkové modelové situace, které významně přispívají k lepšímu pochopení příznivých účinků Bazální stimulace. Účastníci se rovněž dozví, jak využívat při péči o klienta/blízkou osobu autobiografické prvky, které napomáhají vytvořit co nejvíce personalizovanou péči.
Délka kurzu: 24 hodin
Název a číslo akreditace: Základní kurz Bazální stimulace; A2019/1129-SP/PC/PP
Lektorský tým: Mgr. Hedvika Borýsková - certifikovaná lektorka Bazální stimulace (reg. č. 970)
Z obsahu kurzu:
1. výukový den - Základní teoretická východiska konceptu Bazální stimulace (terminologie, historie, význam a cíle Bazální stimulace; neurofyziologická východiska; role a integrace rodiny v ošetřovatelském procesu, apod.).
2. výukový den - Komunikace v konceptu Bazální stimulace (poruchy kognitivních funkcí; význam doteku; využití autobiografických prvků při péči, apod.).
3. výukový den - Stimulační dovednosti a jejich praktický nácvik (somatické, vestibulární, vibrační a další typy stimulací; stimulace hybnosti u osob s poruchami pohybu; stimulační pomůcky; praktické ukázky a nácviky stimulačních technik, apod.)
Obsah termínu
K termínu nebyl vložen žádný popis.Obsah kurzu
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky se základními teoretickými i praktickými poznatky o konceptu Bazální stimulace, jejímž cílem je především podpora vnímání, pohybových, komunikačních a kognitivních schopností daného uživatele. Účastníci se seznámí s historií konceptu a jeho podstatou, s významem doteku při péči o klienta/blízkou osobu, naučí se používat základní druhy stimulací - zejména somatickou, vestibulární a vibrační. Důležitou součástí vzdělávacího programu jsou prožitkové modelové situace, které významně přispívají k lepšímu pochopení příznivých účinků Bazální stimulace. Účastníci se rovněž dozví, jak využívat při péči o klienta/blízkou osobu autobiografické prvky, které napomáhají vytvořit co nejvíce personalizovanou péči.
Délka kurzu: 24 hodin
Název a číslo akreditace: Základní kurz Bazální stimulace; A2019/1129-SP/PC/PP
Lektorský tým: Mgr. Hedvika Borýsková - certifikovaná lektorka Bazální stimulace (reg. č. 970)
Z obsahu kurzu:
1. výukový den - Základní teoretická východiska konceptu Bazální stimulace (terminologie, historie, význam a cíle Bazální stimulace; neurofyziologická východiska; role a integrace rodiny v ošetřovatelském procesu, apod.).
2. výukový den - Komunikace v konceptu Bazální stimulace (poruchy kognitivních funkcí; význam doteku; využití autobiografických prvků při péči, apod.).
3. výukový den - Stimulační dovednosti a jejich praktický nácvik (somatické, vestibulární, vibrační a další typy stimulací; stimulace hybnosti u osob s poruchami pohybu; stimulační pomůcky; praktické ukázky a nácviky stimulačních technik, apod.)