Výcvik v individuálním plánování - 40 hodin

Obrázek kurzu
IP potřeby klienta proces IP standardy kvality výcvik

Obsah kurzu

Už máte dost jednodenních kurzů Individuálního plánování, kde slyšíte stále tytéž informace, a přesto na ně chodíte s touhou naučit se něco nového?


Právě pro Vás jsme vytvořili 40 hodinový výcvik, kde si díky interaktivitě a sebepoznání posílíte Vaše kompetence v oblasti efektivní práce s klientem a současně budete ovládat metody tvorby a realizace individuálního plánu v sociální službě.

Délka kurzu: 40 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: Výcvik v individuálním plánování, 2016/0512-PC/SP/VP/PP

Z obsahu kurzu:

  • teoretické části semináře proberete pojem individuální plánování průběhu poskytování sociální služby v kontextu platné legislativy.
  • Zaměříte se na modely individuálního plánování, používanou terminologii vymezení úkolů a rolí v individuálním plánování (IP), kompetenci klíčového pracovníka a nastavení pravidel procesu.
  • Část výuky bude věnována také vztahu ke klientovi. Jeho poznání, určení potřeb, zvládání vlastních emocí při práci s klienty, moc a pomoc v práci s lidmi.
  • Seznámíte se také s případovou práci s klientem v daném druhu služby a rozeberete specifika komunikace s klientem.
  • V rámci praktické části si nacvičíte např. role a kompetence klíčového pracovníka v procesu IP a vyjednávání potřeb.
Individuální domluva

Obsah kurzu

Už máte dost jednodenních kurzů Individuálního plánování, kde slyšíte stále tytéž informace, a přesto na ně chodíte s touhou naučit se něco nového?


Právě pro Vás jsme vytvořili 40 hodinový výcvik, kde si díky interaktivitě a sebepoznání posílíte Vaše kompetence v oblasti efektivní práce s klientem a současně budete ovládat metody tvorby a realizace individuálního plánu v sociální službě.

Délka kurzu: 40 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: Výcvik v individuálním plánování, 2016/0512-PC/SP/VP/PP

Z obsahu kurzu:

  • teoretické části semináře proberete pojem individuální plánování průběhu poskytování sociální služby v kontextu platné legislativy.
  • Zaměříte se na modely individuálního plánování, používanou terminologii vymezení úkolů a rolí v individuálním plánování (IP), kompetenci klíčového pracovníka a nastavení pravidel procesu.
  • Část výuky bude věnována také vztahu ke klientovi. Jeho poznání, určení potřeb, zvládání vlastních emocí při práci s klienty, moc a pomoc v práci s lidmi.
  • Seznámíte se také s případovou práci s klientem v daném druhu služby a rozeberete specifika komunikace s klientem.
  • V rámci praktické části si nacvičíte např. role a kompetence klíčového pracovníka v procesu IP a vyjednávání potřeb.