Výcvik v individuálním plánování - 40 hodin
Obsah kurzu
Už máte dost jednodenních kurzů Individuálního plánování, kde slyšíte stále tytéž informace, a přesto na ně chodíte s touhou naučit se něco nového?
Právě pro Vás jsme vytvořili 40 hodinový výcvik, kde si díky interaktivitě a sebepoznání posílíte Vaše kompetence v oblasti efektivní práce s klientem a současně budete ovládat metody tvorby a realizace individuálního plánu v sociální službě.
Délka kurzu: 40 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Výcvik v individuálním plánování, 2016/0512-PC/SP/VP/PP
Z obsahu kurzu:
- V teoretické části semináře proberete pojem individuální plánování průběhu poskytování sociální služby v kontextu platné legislativy.
- Zaměříte se na modely individuálního plánování, používanou terminologii vymezení úkolů a rolí v individuálním plánování (IP), kompetenci klíčového pracovníka a nastavení pravidel procesu.
- Část výuky bude věnována také vztahu ke klientovi. Jeho poznání, určení potřeb, zvládání vlastních emocí při práci s klienty, moc a pomoc v práci s lidmi.
- Seznámíte se také s případovou práci s klientem v daném druhu služby a rozeberete specifika komunikace s klientem.
- V rámci praktické části si nacvičíte např. role a kompetence klíčového pracovníka v procesu IP a vyjednávání potřeb.
Obsah kurzu
Už máte dost jednodenních kurzů Individuálního plánování, kde slyšíte stále tytéž informace, a přesto na ně chodíte s touhou naučit se něco nového?
Právě pro Vás jsme vytvořili 40 hodinový výcvik, kde si díky interaktivitě a sebepoznání posílíte Vaše kompetence v oblasti efektivní práce s klientem a současně budete ovládat metody tvorby a realizace individuálního plánu v sociální službě.
Délka kurzu: 40 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Výcvik v individuálním plánování, 2016/0512-PC/SP/VP/PP
Z obsahu kurzu:
- V teoretické části semináře proberete pojem individuální plánování průběhu poskytování sociální služby v kontextu platné legislativy.
- Zaměříte se na modely individuálního plánování, používanou terminologii vymezení úkolů a rolí v individuálním plánování (IP), kompetenci klíčového pracovníka a nastavení pravidel procesu.
- Část výuky bude věnována také vztahu ke klientovi. Jeho poznání, určení potřeb, zvládání vlastních emocí při práci s klienty, moc a pomoc v práci s lidmi.
- Seznámíte se také s případovou práci s klientem v daném druhu služby a rozeberete specifika komunikace s klientem.
- V rámci praktické části si nacvičíte např. role a kompetence klíčového pracovníka v procesu IP a vyjednávání potřeb.