Kvalita života klientů sociálních služeb - 8 hodin
Obsah kurzu
Naučte se podporovat kvalitu života klientů. Poznejte základy práce s rizikovým klientem a naučte se bránit proti manipulativním klientům.
Délka kurzu: 8 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Úvod do problematiky kvality života klientů sociálních služeb, A2018/0660-SP/PC/VP
Z obsahu kurzu:
Na kurzu Vám představíme sociální práci jako praktickou disciplínu s teoretickým zázemím, její vztah k sociální politice a její hodnotový aspekt.
Kurzem upevníte a rozvinete své znalosti z oblasti podpory kvality života klientů soc. služeb a naučíte se analyzovat vybrané aspekty kvality života uživatelů služeb.
Seznámíme Vás se základními hodnotami v sociální péči – prostoupíme Vám základní definice sociální práce, vliv standardů kvality na život uživatele soc. služeb.
Definujeme si problematiku kvality života klientů - pojmy, smysluplnost a podpora samostatnosti.
Dále Vám ukážeme různé rizikové situace - jejich příčiny a prevence proti nim.
V neposlední řadě se podíváme na způsoby předávání informací a ukážeme Vám příklady komunikačních bariér. Program Vás rovněž naučí orientovat se v základních úrovních obecných předpokladů pro manipulaci - orientaci v situačních, osobnostních a interakčních předpokladech. Podlehnutí, rozpoznání obrany proti manipulaci.
Obsah kurzu
Naučte se podporovat kvalitu života klientů. Poznejte základy práce s rizikovým klientem a naučte se bránit proti manipulativním klientům.
Délka kurzu: 8 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Úvod do problematiky kvality života klientů sociálních služeb, A2018/0660-SP/PC/VP
Z obsahu kurzu:
Na kurzu Vám představíme sociální práci jako praktickou disciplínu s teoretickým zázemím, její vztah k sociální politice a její hodnotový aspekt.
Kurzem upevníte a rozvinete své znalosti z oblasti podpory kvality života klientů soc. služeb a naučíte se analyzovat vybrané aspekty kvality života uživatelů služeb.
Seznámíme Vás se základními hodnotami v sociální péči – prostoupíme Vám základní definice sociální práce, vliv standardů kvality na život uživatele soc. služeb.
Definujeme si problematiku kvality života klientů - pojmy, smysluplnost a podpora samostatnosti.
Dále Vám ukážeme různé rizikové situace - jejich příčiny a prevence proti nim.
V neposlední řadě se podíváme na způsoby předávání informací a ukážeme Vám příklady komunikačních bariér. Program Vás rovněž naučí orientovat se v základních úrovních obecných předpokladů pro manipulaci - orientaci v situačních, osobnostních a interakčních předpokladech. Podlehnutí, rozpoznání obrany proti manipulaci.