Zjišťování potřeb u nekomunikujícího klienta - 8 hodin

Obrázek kurzu
alternativní komunikace nekomunikující klient potřeby klienta sociální služby

Obsah kurzu

Pracujete s klienty, kteří nemohou komunikovat?  Získejte znalosti z oblasti typologie nekomunikujících klientů a naučte se s nimi jednat.

Délka kurzu:  8 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: Zjišťování potřeb u nekomunikujícího klienta, A2018/0305-SP/PC

Z obsahu kurzu:

Kurz Vás seznámí s možnostmi práce s obtížně komunikujícím klientem při zjišťování jeho potřeb. Zážitkovou a sebezkušenostní formou nabízí možnost vhledu do prožívání klienta a možnost dovedného uchopení komunikačních strategií a taktik pro efektivní komunikaci s různými typy klientů.

Na úvod kurzu si osvojíte definici komunikace - pravidla komunikace, relativita úhlů pohledů, konflikt, kompetence, kooperace, komunikační bariéry.

Budete umět specifikovat různé cílové skupiny -  uživatel verbálně komunikující, uživatel verbálně nekomunikující. Kritéria pro zpracování diagnostiky nekomunikujícího klienta.

Naučíte se dovednost zjišťování potřeb  - přehled metod a technik zjišťování potřeb u obtížně komunikujícího klienta. Pravidla pro výběr vhodné techniky pro zjištění konkrétních potřeb obtížně komunikujícího klienta.

Na závěr Vám představíme druhy technik, které využijete při práci s nekomunikujícím klientem - intuitivní techniky – modelový rozhovor, racionální technika, další pomocné techniky. Po celou dobu konání kurzu Vám budou představeny modelové situace a Vy tak budete mít možnost si získané znalosti prakticky vyzkoušet.

Individuální domluva

Obsah kurzu

Pracujete s klienty, kteří nemohou komunikovat?  Získejte znalosti z oblasti typologie nekomunikujících klientů a naučte se s nimi jednat.

Délka kurzu:  8 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: Zjišťování potřeb u nekomunikujícího klienta, A2018/0305-SP/PC

Z obsahu kurzu:

Kurz Vás seznámí s možnostmi práce s obtížně komunikujícím klientem při zjišťování jeho potřeb. Zážitkovou a sebezkušenostní formou nabízí možnost vhledu do prožívání klienta a možnost dovedného uchopení komunikačních strategií a taktik pro efektivní komunikaci s různými typy klientů.

Na úvod kurzu si osvojíte definici komunikace - pravidla komunikace, relativita úhlů pohledů, konflikt, kompetence, kooperace, komunikační bariéry.

Budete umět specifikovat různé cílové skupiny -  uživatel verbálně komunikující, uživatel verbálně nekomunikující. Kritéria pro zpracování diagnostiky nekomunikujícího klienta.

Naučíte se dovednost zjišťování potřeb  - přehled metod a technik zjišťování potřeb u obtížně komunikujícího klienta. Pravidla pro výběr vhodné techniky pro zjištění konkrétních potřeb obtížně komunikujícího klienta.

Na závěr Vám představíme druhy technik, které využijete při práci s nekomunikujícím klientem - intuitivní techniky – modelový rozhovor, racionální technika, další pomocné techniky. Po celou dobu konání kurzu Vám budou představeny modelové situace a Vy tak budete mít možnost si získané znalosti prakticky vyzkoušet.