Obchodní zástupce - 100 hodin
Obsah kurzu
Naučte se vést obchodní jednání, prezentovat produkt/službu a efektivně vést prodejní rozhovory.
Získejte teoretické a praktické zkušenosti v oblasti komunikace, naučte se ovládat techniky, díky kterým bude schopni úspěšného prodeje produktů či služeb.
Délka kurzu: 100 hodin
Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Obchodní zástupce, MSMT-13187/2016-/375
Vstupní předpoklady: věk nad 18 let, ukončené střední vzdělání, trestní bezúhonnost
Z obsahu kurzu:
Poznáte definici obchodní činnosti a obchodu, jejich funkci a význam.
Budete se orientovat ve vztazích i v kontrolních orgánech pro obchod a související oblasti.
Osvojíte si metody pro zvyšování obratu zboží, naučíte se kalkulovat ceny a vyúčtovávat tržby.
Budete rovněž vědět, jak se správně prezentovat a provádět průzkum spotřebitelské poptávky, aby mohl co nejefektivněji provádět své obchodní aktivity.
Zjistíte, jaký vliv má na práci správný time management a motivace.
Mimo jiné získáte také základy marketingu. Budete ovládat základní podnikatelské koncepce, naučíte se monitorovat trh a využívat tyto znalosti v obchodní praxi.
Získáte povědomí o distribuci zboží a maloobchodních i velkoobchodní jednotkách.
Zjistíte, jak správně prezentovat zboží, budete znát pravidla úspěšného prodeje a naučíte se jednat se zákazníkem.
Obsah kurzu
Naučte se vést obchodní jednání, prezentovat produkt/službu a efektivně vést prodejní rozhovory.
Získejte teoretické a praktické zkušenosti v oblasti komunikace, naučte se ovládat techniky, díky kterým bude schopni úspěšného prodeje produktů či služeb.
Délka kurzu: 100 hodin
Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Obchodní zástupce, MSMT-13187/2016-/375
Vstupní předpoklady: věk nad 18 let, ukončené střední vzdělání, trestní bezúhonnost
Z obsahu kurzu:
Poznáte definici obchodní činnosti a obchodu, jejich funkci a význam.
Budete se orientovat ve vztazích i v kontrolních orgánech pro obchod a související oblasti.
Osvojíte si metody pro zvyšování obratu zboží, naučíte se kalkulovat ceny a vyúčtovávat tržby.
Budete rovněž vědět, jak se správně prezentovat a provádět průzkum spotřebitelské poptávky, aby mohl co nejefektivněji provádět své obchodní aktivity.
Zjistíte, jaký vliv má na práci správný time management a motivace.
Mimo jiné získáte také základy marketingu. Budete ovládat základní podnikatelské koncepce, naučíte se monitorovat trh a využívat tyto znalosti v obchodní praxi.
Získáte povědomí o distribuci zboží a maloobchodních i velkoobchodní jednotkách.
Zjistíte, jak správně prezentovat zboží, budete znát pravidla úspěšného prodeje a naučíte se jednat se zákazníkem.