Prohlubování psychologických kompetencí pedagogických pracovníků II. - 16 hodin

Obrázek kurzu
agrese DVPP emoce pedagog psychologie relaxace

Obsah kurzu

Jste dobrý pedagog? A víte, že jedním z projevů osobnosti, jejího temperamentu a naučeného chování jsou emoce? Získejte nástroje, jak se lépe poznat, jak se svými emocemi pracovat a jak se tato činnost promítá do Vaší pedagogické praxe.

Délka kurzu: 16 hodin

Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Prohlubování psychologických kompetencí pedagogických pracovníků II., MSMT-6435/2018-3-242

Z obsahu kurzu:

Kurz si  klade za cíl spojení dvou „světů“ – osobní psychiky učitele a jeho profesního prostředí, školy a školní třídy.

Právě tam mají emoce nejčastěji průchod, bohužel někdy ke škodě pedagogického působení. Proto jsou vzdělávací jednotky zaměřeny na psychiku učitele a zároveň dovednosti, jak ji zvládnout ve prospěch své pedagogické práce.

Úkoly a aktivity se zaměřují na školní realitu a praxi – například cvičení pro rychlé zvládnutí emocí je procvičováno tak, aby jej bylo možné realizovat uprostřed školní třídy plné žáků atd.
Některé aktivity jsou koncipovány tak, aby vedly nejen k získávání nových pedagogicko – psychologických poznatků, ale i ke zlepšení vlastního klimatu pedagogického sboru a vztahů mezi učiteli.   

Seminář je rozdělen do dvou částí:

A.    Učitelovo sebepoznání
-    Sebepoznání jedince a techniky sebereflexe
-    Rozvíjení dovednosti sebekontroly
-    Způsoby duševní hygieny a relaxace
-    Získávání zpětné vazby

B.    Učitel v psychosociálním prostředí
-    Učitel jako spolutvůrce a konzument třídního a školního klimatu
-    Neočekávané situace ve třídě a jejich řešení
-    Rozhovor s rodičem a vedení třídní schůzky

Individuální domluva

Obsah kurzu

Jste dobrý pedagog? A víte, že jedním z projevů osobnosti, jejího temperamentu a naučeného chování jsou emoce? Získejte nástroje, jak se lépe poznat, jak se svými emocemi pracovat a jak se tato činnost promítá do Vaší pedagogické praxe.

Délka kurzu: 16 hodin

Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Prohlubování psychologických kompetencí pedagogických pracovníků II., MSMT-6435/2018-3-242

Z obsahu kurzu:

Kurz si  klade za cíl spojení dvou „světů“ – osobní psychiky učitele a jeho profesního prostředí, školy a školní třídy.

Právě tam mají emoce nejčastěji průchod, bohužel někdy ke škodě pedagogického působení. Proto jsou vzdělávací jednotky zaměřeny na psychiku učitele a zároveň dovednosti, jak ji zvládnout ve prospěch své pedagogické práce.

Úkoly a aktivity se zaměřují na školní realitu a praxi – například cvičení pro rychlé zvládnutí emocí je procvičováno tak, aby jej bylo možné realizovat uprostřed školní třídy plné žáků atd.
Některé aktivity jsou koncipovány tak, aby vedly nejen k získávání nových pedagogicko – psychologických poznatků, ale i ke zlepšení vlastního klimatu pedagogického sboru a vztahů mezi učiteli.   

Seminář je rozdělen do dvou částí:

A.    Učitelovo sebepoznání
-    Sebepoznání jedince a techniky sebereflexe
-    Rozvíjení dovednosti sebekontroly
-    Způsoby duševní hygieny a relaxace
-    Získávání zpětné vazby

B.    Učitel v psychosociálním prostředí
-    Učitel jako spolutvůrce a konzument třídního a školního klimatu
-    Neočekávané situace ve třídě a jejich řešení
-    Rozhovor s rodičem a vedení třídní schůzky