Specialista marketingu - 100 hodin
Obsah kurzu
Chce se seznámit s teorií i praxí práce marketingového specialisty? Tento kurz Vám pomůže zorientovat se v základních principech marketingu, marketingového mixu, marketingových strategiích a v neposlední řadě Vás naučí provádět marketingové analýzy a výzkumy zpracovat a prezentovat marketingový dotazník.
Délka kurzu: 100 hodin
Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Specialista marketingu; MSMT-1387/2017-1/1
Vstupní předpoklady: Věk nad 18 let, ukončené střední vzdělání; střední vzdělání s výučním listem.
Kurz Specialista marketingu náleží do Národní soustavy kvalifikací (NSK) - https://www.narodnikvalifikace.cz/kvalifikace-1070-Specialista_marketingu.
Účastníci kurzu budou na jeho konci skládat zkoušku, která prověří odborné znalosti a dovednosti nabyté v kurzu.
Osnova kurzu:
-
Orientace v základních principech marketingu
-
Orientace v marketingovém mixu
-
Využití znalostí o marketingovém prostředí
-
Provádění marketingových analýz
-
Orientace v marketingových strategiích
-
Příprava podkladů pro marketingový výzkum
-
Zpracování a prezentace marketingového dotazníku
Obsah kurzu
Chce se seznámit s teorií i praxí práce marketingového specialisty? Tento kurz Vám pomůže zorientovat se v základních principech marketingu, marketingového mixu, marketingových strategiích a v neposlední řadě Vás naučí provádět marketingové analýzy a výzkumy zpracovat a prezentovat marketingový dotazník.
Délka kurzu: 100 hodin
Název a číslo akreditace MŠMT ČR: Specialista marketingu; MSMT-1387/2017-1/1
Vstupní předpoklady: Věk nad 18 let, ukončené střední vzdělání; střední vzdělání s výučním listem.
Kurz Specialista marketingu náleží do Národní soustavy kvalifikací (NSK) - https://www.narodnikvalifikace.cz/kvalifikace-1070-Specialista_marketingu.
Účastníci kurzu budou na jeho konci skládat zkoušku, která prověří odborné znalosti a dovednosti nabyté v kurzu.
Osnova kurzu:
-
Orientace v základních principech marketingu
-
Orientace v marketingovém mixu
-
Využití znalostí o marketingovém prostředí
-
Provádění marketingových analýz
-
Orientace v marketingových strategiích
-
Příprava podkladů pro marketingový výzkum
-
Zpracování a prezentace marketingového dotazníku