Zjišťování potřeb u nekomunikujícího klienta - 8 hodin
Obsah kurzu
Pracujete s klienty, kteří nemohou komunikovat? Získejte znalosti z oblasti typologie nekomunikujících klientů a naučte se s nimi jednat.
Délka kurzu: 8 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Zjišťování potřeb u nekomunikujícího klienta, A2018/0305-SP/PC
Z obsahu kurzu:
Kurz Vás seznámí s možnostmi práce s obtížně komunikujícím klientem při zjišťování jeho potřeb. Zážitkovou a sebezkušenostní formou nabízí možnost vhledu do prožívání klienta a možnost dovedného uchopení komunikačních strategií a taktik pro efektivní komunikaci s různými typy klientů.
Na úvod kurzu si osvojíte definici komunikace - pravidla komunikace, relativita úhlů pohledů, konflikt, kompetence, kooperace, komunikační bariéry.
Budete umět specifikovat různé cílové skupiny - uživatel verbálně komunikující, uživatel verbálně nekomunikující. Kritéria pro zpracování diagnostiky nekomunikujícího klienta.
Naučíte se dovednost zjišťování potřeb - přehled metod a technik zjišťování potřeb u obtížně komunikujícího klienta. Pravidla pro výběr vhodné techniky pro zjištění konkrétních potřeb obtížně komunikujícího klienta.
Na závěr Vám představíme druhy technik, které využijete při práci s nekomunikujícím klientem - intuitivní techniky – modelový rozhovor, racionální technika, další pomocné techniky. Po celou dobu konání kurzu Vám budou představeny modelové situace a Vy tak budete mít možnost si získané znalosti prakticky vyzkoušet.
Obsah kurzu
Pracujete s klienty, kteří nemohou komunikovat? Získejte znalosti z oblasti typologie nekomunikujících klientů a naučte se s nimi jednat.
Délka kurzu: 8 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Zjišťování potřeb u nekomunikujícího klienta, A2018/0305-SP/PC
Z obsahu kurzu:
Kurz Vás seznámí s možnostmi práce s obtížně komunikujícím klientem při zjišťování jeho potřeb. Zážitkovou a sebezkušenostní formou nabízí možnost vhledu do prožívání klienta a možnost dovedného uchopení komunikačních strategií a taktik pro efektivní komunikaci s různými typy klientů.
Na úvod kurzu si osvojíte definici komunikace - pravidla komunikace, relativita úhlů pohledů, konflikt, kompetence, kooperace, komunikační bariéry.
Budete umět specifikovat různé cílové skupiny - uživatel verbálně komunikující, uživatel verbálně nekomunikující. Kritéria pro zpracování diagnostiky nekomunikujícího klienta.
Naučíte se dovednost zjišťování potřeb - přehled metod a technik zjišťování potřeb u obtížně komunikujícího klienta. Pravidla pro výběr vhodné techniky pro zjištění konkrétních potřeb obtížně komunikujícího klienta.
Na závěr Vám představíme druhy technik, které využijete při práci s nekomunikujícím klientem - intuitivní techniky – modelový rozhovor, racionální technika, další pomocné techniky. Po celou dobu konání kurzu Vám budou představeny modelové situace a Vy tak budete mít možnost si získané znalosti prakticky vyzkoušet.