Komunikace s agresivním klientem - 8 hodin

Obrázek kurzu
agrese agresivní chování bezpečnost EDVIA komunikace problémové chování sociální služby

Obsah kurzu

Přijďte se seznámit s problematikou komunikace s agresivním klientem.

Délka kurzu: 8 hodin

Název a číslo akreditace MPSV ČR: 

EDVIA: Komunikace s agresivním klientem, 2016/0518-PC/SP/VP/PP

 

Z obsahu kurzu:

V úvodu Vás seznámíme s lidskými potřebami z hlediska vývoje osobnosti, kdo je klient s problémovým chováním, projevy a definice problémového chování, průběh agresivního chování - emocionální křivka.

Dále se na problematiku podíváme z pohledu legislativy- Standardy a Zákon o sociálních službách při práci s klientem s problémovým chováním, nutná a povinná dokumentace, transformace a deinstitucionalizace.

Definujeme si, jaké jsou prevence problémového chování - modely lidského chování, možné příčiny agresivního chování, preventivní opatření, příklady dobré praxe, individuální plánování služby. Co je fyzická agrese - agresivita jako poměr vrozených dispozic a naučených vzorců- příklady syndromů ovlivňujících agresivitu, metody deeskelace - prevence při práci s agresí.

Naučíme se, jak verbálně komunikovat při práci s agresí - bezpečnost, vedení rozhovorů, metoda aktivního naslouchání.

Seznámíme se s rozebráním incidentů, úvod do funkční analýzy behaviorální terapie, postup kognitivně - behaviorální teorie.

A nakonec si předvedeme různé krizové scénáře práce s klientem s problémovým chováním, přílady z praxe. 

Individuální domluva

Obsah kurzu

Přijďte se seznámit s problematikou komunikace s agresivním klientem.

Délka kurzu: 8 hodin

Název a číslo akreditace MPSV ČR: 

EDVIA: Komunikace s agresivním klientem, 2016/0518-PC/SP/VP/PP

 

Z obsahu kurzu:

V úvodu Vás seznámíme s lidskými potřebami z hlediska vývoje osobnosti, kdo je klient s problémovým chováním, projevy a definice problémového chování, průběh agresivního chování - emocionální křivka.

Dále se na problematiku podíváme z pohledu legislativy- Standardy a Zákon o sociálních službách při práci s klientem s problémovým chováním, nutná a povinná dokumentace, transformace a deinstitucionalizace.

Definujeme si, jaké jsou prevence problémového chování - modely lidského chování, možné příčiny agresivního chování, preventivní opatření, příklady dobré praxe, individuální plánování služby. Co je fyzická agrese - agresivita jako poměr vrozených dispozic a naučených vzorců- příklady syndromů ovlivňujících agresivitu, metody deeskelace - prevence při práci s agresí.

Naučíme se, jak verbálně komunikovat při práci s agresí - bezpečnost, vedení rozhovorů, metoda aktivního naslouchání.

Seznámíme se s rozebráním incidentů, úvod do funkční analýzy behaviorální terapie, postup kognitivně - behaviorální teorie.

A nakonec si předvedeme různé krizové scénáře práce s klientem s problémovým chováním, přílady z praxe.