Polytechnické vzdělávání v MŠ - 16 hodin
Obsah kurzu
Jak podporovat už v malých dětech zájem o techniku a technické obory? Používejte stavebnicový systém jako efektivní nástroj pro rozvoj osobnosti dítěte.
Víte, že stavebnicové sestavy posouvají děti v oblasti rozvoje smyslů, manipulace, motoriky, sociálních vztahů a také v oblasti kognitivní, logické, citové i fantazijní, a to plynule z jedné zóny rozvoje do druhé?
Název vzdělávacího programu: Rané technické vzdělávání za pomoci stavebnicových systémů
Číslo akreditace: MSMT-22466/2017-1-838
Vzdělávací cíl:
- Předat účastníkům potřebné znalosti ohledně vzdělávacího konceptu práce se stavebnicovými systémy.
- Ukázat účastníkům moderní metody využití stavebnice pro oblast polytechnického vzdělávání dětí v předškolním věku.
- Prakticky procvičit metody zvyšující efektivitu polytechnického, fantazijního, koordinačního, motorického a týmového rozvoje dětí.
- Naučit pedagogy využívat stavebnici jako běžnou výukovou pomůcku.
- Naučit předškolní děti základním principům týmové spolupráce.
Vzdělávací program je účelově rozdělen do 2 hlavních částí:
1. Základní informace o aplikaci stavebnicových systémů do výuky v MŠ
- pedagogicko-psychologická východiska k aplikaci těchto metod výuky
- informace o společnostech vyrábějících stavebnice pro edukaci dětí
- seznámení se se stavebnicovými sestavami
2. Konstruování a edukační aktivity
- konstruování podle předlohy, nákresu, vlastní představy a fantazie
- individuální či skupinová konstrukce
- rozvoj klíčových kompetencí
Obsah kurzu
Jak podporovat už v malých dětech zájem o techniku a technické obory? Používejte stavebnicový systém jako efektivní nástroj pro rozvoj osobnosti dítěte.
Víte, že stavebnicové sestavy posouvají děti v oblasti rozvoje smyslů, manipulace, motoriky, sociálních vztahů a také v oblasti kognitivní, logické, citové i fantazijní, a to plynule z jedné zóny rozvoje do druhé?
Název vzdělávacího programu: Rané technické vzdělávání za pomoci stavebnicových systémů
Číslo akreditace: MSMT-22466/2017-1-838
Vzdělávací cíl:
- Předat účastníkům potřebné znalosti ohledně vzdělávacího konceptu práce se stavebnicovými systémy.
- Ukázat účastníkům moderní metody využití stavebnice pro oblast polytechnického vzdělávání dětí v předškolním věku.
- Prakticky procvičit metody zvyšující efektivitu polytechnického, fantazijního, koordinačního, motorického a týmového rozvoje dětí.
- Naučit pedagogy využívat stavebnici jako běžnou výukovou pomůcku.
- Naučit předškolní děti základním principům týmové spolupráce.
Vzdělávací program je účelově rozdělen do 2 hlavních částí:
1. Základní informace o aplikaci stavebnicových systémů do výuky v MŠ
- pedagogicko-psychologická východiska k aplikaci těchto metod výuky
- informace o společnostech vyrábějících stavebnice pro edukaci dětí
- seznámení se se stavebnicovými sestavami
2. Konstruování a edukační aktivity
- konstruování podle předlohy, nákresu, vlastní představy a fantazie
- individuální či skupinová konstrukce
- rozvoj klíčových kompetencí