Inkluze - komunikace, spolupráce a hodnocení - 32 hodin

Obrázek kurzu
DVPP hodnocení Inkluze komunikace Šablony

Obsah kurzu

Získejte informace o řadě nástrojů efektivní komunikace a účinné spolupráce s kolegy, žáky i rodiči. Pronikněte do vybraných technik emočního učení. Osvojte si diagnostické metody pro individuální hodnocení žáků a zvládněte proces učení v heterogenních skupinách. 

Název vzdělávacího programu: Zásady efektivní komunikace, spolupráce a hodnocení žáků v rámci inkluze

Číslo akreditaceMSMT-6435/2018-3-242

Vzdělávací cíl: 

  • Osvojit si nástroje efektivní komunikace mezi pedagogy - kolegy, ve směru pedagog - rodič - žák, pedagog - žáci. 
  • Naučit se respektovat odlišnosti a jedinečnost pocitů každé individuality. 
  • Osvojit si podpůrné diagnostiky žáků pro jejich hodnocení a sebehodnocení. 
  • Naučit se získávat efektivní zpětnou vazbu.  

Tento seminář sestává ze 4 tématických celků: 

  1. Efektivní komunikace mezi všemi účastníky inkluzivního vzdělávání
  2. Emoční inteligence
  3. Strategie hodnocení v inkluzivní škole
  4. Vyučování žáků v heterogenních skupinách
Individuální domluva

Obsah kurzu

Získejte informace o řadě nástrojů efektivní komunikace a účinné spolupráce s kolegy, žáky i rodiči. Pronikněte do vybraných technik emočního učení. Osvojte si diagnostické metody pro individuální hodnocení žáků a zvládněte proces učení v heterogenních skupinách. 

Název vzdělávacího programu: Zásady efektivní komunikace, spolupráce a hodnocení žáků v rámci inkluze

Číslo akreditaceMSMT-6435/2018-3-242

Vzdělávací cíl: 

  • Osvojit si nástroje efektivní komunikace mezi pedagogy - kolegy, ve směru pedagog - rodič - žák, pedagog - žáci. 
  • Naučit se respektovat odlišnosti a jedinečnost pocitů každé individuality. 
  • Osvojit si podpůrné diagnostiky žáků pro jejich hodnocení a sebehodnocení. 
  • Naučit se získávat efektivní zpětnou vazbu.  

Tento seminář sestává ze 4 tématických celků: 

  1. Efektivní komunikace mezi všemi účastníky inkluzivního vzdělávání
  2. Emoční inteligence
  3. Strategie hodnocení v inkluzivní škole
  4. Vyučování žáků v heterogenních skupinách