Inkluze - podpora žáků (ZŠ, 1. + 2. stupeň) - 16 hodin

Obsah kurzu
Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.1 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 16 hodin. Obsahem kurzu je podrobné seznámení s nově zaváděným podpůrným opatřením v rámci společného vzdělávání - plánem pedagogické podpory, jeho účelem, strukturou a způsobem vytváření, používání a vyhodnocování. Jeho cílem je naučit ředitele škol, výchovné poradce a učitele ZŠ zásadám pro zpracování PLPP a porozumět roli metod při společném vzdělávání.
Název vzdělávacího programu: Jak na podporu žáků ZŠ v rámci společného vzdělávání - 16 h
Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648
Jedná se o cyklus témat, která učitelům pomohou přemýšlet o tom, co znamená podpora žáků, a to jak se SVP, tak nadaných. Účastníci pod vedením lektora budou přemýšlet, jak pracovat s plánem pedagogické podpory a jak vybírat výukové metody.
Kurz je realizován prostřednictvím dvou osmihodinových vyučovacích modulů:
- MODUL I - Práce s plánem pedagogické podpory (Struktura a obsah PLPP, Spolupráce se zákonným zástupcem žáka, Práce s kazuistikami, zpracování ukázkového PLPP, Konkrétní příklady z praxe, otázky účastníků)
- MODUL II - Metody a formy práce učitele (Výukové metody a jejich role při motivaci k učení, Příklady metod pro praxi v jednotlivých hodinách, Spolupráce pedagogů a sdílení zkušeností s používáním metod v situaci společného vzdělávání, Práce s metodami při společném vzdělávání – rozbor z hlediska učitele i žáka)
Obsah kurzu
Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.1 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 16 hodin. Obsahem kurzu je podrobné seznámení s nově zaváděným podpůrným opatřením v rámci společného vzdělávání - plánem pedagogické podpory, jeho účelem, strukturou a způsobem vytváření, používání a vyhodnocování. Jeho cílem je naučit ředitele škol, výchovné poradce a učitele ZŠ zásadám pro zpracování PLPP a porozumět roli metod při společném vzdělávání.
Název vzdělávacího programu: Jak na podporu žáků ZŠ v rámci společného vzdělávání - 16 h
Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648
Jedná se o cyklus témat, která učitelům pomohou přemýšlet o tom, co znamená podpora žáků, a to jak se SVP, tak nadaných. Účastníci pod vedením lektora budou přemýšlet, jak pracovat s plánem pedagogické podpory a jak vybírat výukové metody.
Kurz je realizován prostřednictvím dvou osmihodinových vyučovacích modulů:
- MODUL I - Práce s plánem pedagogické podpory (Struktura a obsah PLPP, Spolupráce se zákonným zástupcem žáka, Práce s kazuistikami, zpracování ukázkového PLPP, Konkrétní příklady z praxe, otázky účastníků)
- MODUL II - Metody a formy práce učitele (Výukové metody a jejich role při motivaci k učení, Příklady metod pro praxi v jednotlivých hodinách, Spolupráce pedagogů a sdílení zkušeností s používáním metod v situaci společného vzdělávání, Práce s metodami při společném vzdělávání – rozbor z hlediska učitele i žáka)
Lektoři

Mgr. Anna Doubková , lektor
