Inkluze - ŠVP (ZŠ, 1. + 2. stupeň) - 8 hodin

Obsah kurzu
Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.8 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 8 hodin. Obsahem kurzu je podrobné seznámení se změnami, které vyplývají z nové vyhlášky č. 27/2016 Sb., a to v souvislosti se školním vzdělávacím programem běžné základní školy. Kurz není určen základním školám vzdělávajícím žáky s lehkým mentálním postižením jinými formami než individuální integrací.
Název vzdělávacího programu: Jak upravit ŠVP běžné ZŠ v souvislosti se společným vzděláváním
Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648
Pro běžné základní školy plyne z nové vyhlášky nutnost zrevidovat stávající školní vzdělávací program a uvést ho do souladu s upraveným RVP ZV – týká se především kapitol 5, 6, 7, 8 a 9. Aby mohli učitelé provést úpravy efektivně a správně, je potřebné, aby znali novou terminologii, porozuměli souvislostem a byli schopni vše aplikovat nejen v ŠVP, ale i ve své každodenní práci.
Hlavním vzdělávacím cílem kurzu je naučit ředitele škol, koordinátory ŠVP a učitele ZŠ základní znalosti terminologie upraveného RVP ZV a jejich použití v podmínkách konkrétní školy, se zaměřením na dokument ŠVP.
Kurz je realizován prostřednictvím jednoho osmihodinového vyučovacího modulu, jehož obsahem jsou témata:
- Kapitoly ŠVP, které doznají změny (orientace v dokumentech RVP ZV a ŠVP, průvodce upraveným RVP ZV)
- Smysl minimálních doporučených výstupů a způsoby jejich využití při tvorbě IVP pro žáky s LMP (jak pracovat s výstupy – závaznými a doporučenými minimálními ve vtahu k osnovám vyučovacích předmětů, jednotlivým žákům)
- Revize učebního plánu (UP) (jak dobře rozložit hodiny a jak vše popsat v poznámkách k UP)
- Konkrétní příklady z praxe
Obsah kurzu
Tento kurz je vytvořen pro šablonu II/2.8 pro ZŠ. Jeho celkový rozsah je 8 hodin. Obsahem kurzu je podrobné seznámení se změnami, které vyplývají z nové vyhlášky č. 27/2016 Sb., a to v souvislosti se školním vzdělávacím programem běžné základní školy. Kurz není určen základním školám vzdělávajícím žáky s lehkým mentálním postižením jinými formami než individuální integrací.
Název vzdělávacího programu: Jak upravit ŠVP běžné ZŠ v souvislosti se společným vzděláváním
Číslo akreditace: MSMT-25266/2016-2-648
Pro běžné základní školy plyne z nové vyhlášky nutnost zrevidovat stávající školní vzdělávací program a uvést ho do souladu s upraveným RVP ZV – týká se především kapitol 5, 6, 7, 8 a 9. Aby mohli učitelé provést úpravy efektivně a správně, je potřebné, aby znali novou terminologii, porozuměli souvislostem a byli schopni vše aplikovat nejen v ŠVP, ale i ve své každodenní práci.
Hlavním vzdělávacím cílem kurzu je naučit ředitele škol, koordinátory ŠVP a učitele ZŠ základní znalosti terminologie upraveného RVP ZV a jejich použití v podmínkách konkrétní školy, se zaměřením na dokument ŠVP.
Kurz je realizován prostřednictvím jednoho osmihodinového vyučovacího modulu, jehož obsahem jsou témata:
- Kapitoly ŠVP, které doznají změny (orientace v dokumentech RVP ZV a ŠVP, průvodce upraveným RVP ZV)
- Smysl minimálních doporučených výstupů a způsoby jejich využití při tvorbě IVP pro žáky s LMP (jak pracovat s výstupy – závaznými a doporučenými minimálními ve vtahu k osnovám vyučovacích předmětů, jednotlivým žákům)
- Revize učebního plánu (UP) (jak dobře rozložit hodiny a jak vše popsat v poznámkách k UP)
- Konkrétní příklady z praxe
Lektoři

Mgr. Anna Doubková , lektor
