Šetrná sebeochrana, nácvik úchopů - 16 hodin

Obrázek kurzu
agrese modelové situace problémový klient sebeochrana únikové techniky

Obsah kurzu

Setkáváte se ve své praxi s agresivními klienty? Neumíte vhodně reagovat na jejich chování?

Naučte se zvládnout jednání klienta, který svým chováním ohrožuje nejen sebe ale rovněž zdraví a život Vás či jiných osob ve Vašem okolí…

Délka kurzu: 16 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: Komunikace s agresivním klientem a pravidla šetrné sebeochrany, A2019/0017-SP/PC/VP

teoretické části semináře proberete základy standardu kvality a zákonu o sociálních službách při práci s klientem s problémovým chováním.

  • Dozvíte se, jaká je nutná a povinná dokumentace a získáte základní informace o transformaci, deinstitucionalizaci a lidských potřebách z hlediska vývoje lidské osobnosti.
  • Objasníte si, kdo je klient s problémovým chováním a jak ho identifikovat. Rozebrány budou také definice problémového chování, jeho průběh a prevence.
  • Proberete fáze fyzické agrese, metody deeskalace, aktivní naslouchání, fyzickou intervenci i rozbor incidentu a krizové scénáře.

 

praktické části si vyzkoušíte nácviky práce s klientem sedícím, stojícím i ležícím na břiše či zádech.            

  • Nacvičíte si řízený pád i přechodové polohy.     
  • Naučíte se únikové techniky při nebezpečných situacích a další opatření – jak se bránit při škrcení, držení vlasů, rukou, kousání, vyváděcí techniky, apod.           
  • Vyzkoušíte si také použití akupresurních bodů a rozumného prahu bolesti při úniku z ohrožení a nebezpečí. 
Individuální domluva

Obsah kurzu

Setkáváte se ve své praxi s agresivními klienty? Neumíte vhodně reagovat na jejich chování?

Naučte se zvládnout jednání klienta, který svým chováním ohrožuje nejen sebe ale rovněž zdraví a život Vás či jiných osob ve Vašem okolí…

Délka kurzu: 16 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: Komunikace s agresivním klientem a pravidla šetrné sebeochrany, A2019/0017-SP/PC/VP

teoretické části semináře proberete základy standardu kvality a zákonu o sociálních službách při práci s klientem s problémovým chováním.

  • Dozvíte se, jaká je nutná a povinná dokumentace a získáte základní informace o transformaci, deinstitucionalizaci a lidských potřebách z hlediska vývoje lidské osobnosti.
  • Objasníte si, kdo je klient s problémovým chováním a jak ho identifikovat. Rozebrány budou také definice problémového chování, jeho průběh a prevence.
  • Proberete fáze fyzické agrese, metody deeskalace, aktivní naslouchání, fyzickou intervenci i rozbor incidentu a krizové scénáře.

 

praktické části si vyzkoušíte nácviky práce s klientem sedícím, stojícím i ležícím na břiše či zádech.            

  • Nacvičíte si řízený pád i přechodové polohy.     
  • Naučíte se únikové techniky při nebezpečných situacích a další opatření – jak se bránit při škrcení, držení vlasů, rukou, kousání, vyváděcí techniky, apod.           
  • Vyzkoušíte si také použití akupresurních bodů a rozumného prahu bolesti při úniku z ohrožení a nebezpečí.