Komunikace s nemotivovaným klientem - 8 hodin
Obsah kurzu
Získejte základní přehled v typech nemotivovaných klientů sociálních služeb. Naučte se chápat motivační faktory v životě klienta a jejich dopad na motivaci ke spolupráci v rámci užívání poskytované sociální služby. Zvyšte efektivitu Vaší komunikace s různými typy nemotivovaných klientů.
Délka kurzu: 8 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Úvod do komunikace s nemotivovaným klientem sociálních služeb, A2019/0018-SP/PC/VP
EDVIA: Základy komunikace s nemotivovaným klientem sociálních služeb, 2016/0526-PC/SP/VP/PP
Z obsahu kurzu:
Vzdělávací program má za cíl zvýšit efektivitu Vaší komunikace s nemotivovaným klientem v rámci poskytování sociálních služeb a poskytnout poznatky z psychologie. Naučí Vás klienta motivovat a pracovat s ním. Bude Vám předán základní přehled o různých typech nemotivovaných klientů a zážitkovou formou nabídneme zásady komunikace s nemotivovaným klientem.
Motivační faktory - Motivace lidského chování; motivátory - potřeby, zájmy, hodnoty, cíle. Dopad motivačních faktorů v životě klienta na spolupráci s pracovníkem poskytujícím sociální službu.
Vymezení pojmů - Vymezení pojmu nemotivovaný klient. Typy nemotivovaných klientů - dlouhodobě nespolupracující klient, klient s výkyvy ve spolupráci, klient zneužívající sociální službu a další.
Typy klientů - Efektivní komunikace s různými typy nemotivovaných klientů. Rozpoznání pozadí nedostatečné motivace klienta, zvládání vlastních emocí, používání restriktivních opatření.
Modelové situace - Nácvik modelových situací zaměřených na komunikaci s nemotivovaným klientem.
Obsah kurzu
Získejte základní přehled v typech nemotivovaných klientů sociálních služeb. Naučte se chápat motivační faktory v životě klienta a jejich dopad na motivaci ke spolupráci v rámci užívání poskytované sociální služby. Zvyšte efektivitu Vaší komunikace s různými typy nemotivovaných klientů.
Délka kurzu: 8 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Úvod do komunikace s nemotivovaným klientem sociálních služeb, A2019/0018-SP/PC/VP
EDVIA: Základy komunikace s nemotivovaným klientem sociálních služeb, 2016/0526-PC/SP/VP/PP
Z obsahu kurzu:
Vzdělávací program má za cíl zvýšit efektivitu Vaší komunikace s nemotivovaným klientem v rámci poskytování sociálních služeb a poskytnout poznatky z psychologie. Naučí Vás klienta motivovat a pracovat s ním. Bude Vám předán základní přehled o různých typech nemotivovaných klientů a zážitkovou formou nabídneme zásady komunikace s nemotivovaným klientem.
Motivační faktory - Motivace lidského chování; motivátory - potřeby, zájmy, hodnoty, cíle. Dopad motivačních faktorů v životě klienta na spolupráci s pracovníkem poskytujícím sociální službu.
Vymezení pojmů - Vymezení pojmu nemotivovaný klient. Typy nemotivovaných klientů - dlouhodobě nespolupracující klient, klient s výkyvy ve spolupráci, klient zneužívající sociální službu a další.
Typy klientů - Efektivní komunikace s různými typy nemotivovaných klientů. Rozpoznání pozadí nedostatečné motivace klienta, zvládání vlastních emocí, používání restriktivních opatření.
Modelové situace - Nácvik modelových situací zaměřených na komunikaci s nemotivovaným klientem.