Aktivizační techniky - 16 hodin
Obsah kurzu
Patříte i Vy mezi skupinu lidí, která chce, aby se lidé s těžkým a kombinovaným postižením začlenili co nejlépe do běžného společenského života? Aby i handicapované děti znaly ze světa více než jen 4 stěny svého pokoje? Pokud se ptáte „jak na to“, odpověď je jednoduchá, aktivizační techniky!
Délka kurzu: 16 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Aktivizační techniky pro osoby s kombinovaným postižením, A2017/0783-SP/PC; Aktivizační techniky pro osoby s těžkým kombinovaným postižením, A2019/1134-SP/PC/PP
Lektorský tým: Mgr. Gabriela Komendová; Bc. Veronika Židková; Bc. Jan Straka
V prvním bloku kurzu se seznámíte s charakteristikou a etiologií kombinovaného postižení.
Proberete možná myšlenková východiska terapie u klienta s těžkým kombinovaným postižením, jako např. Preterapie, Prenatální terapie, koncepty Snoezelen a Bazální stimulace a základy dětské vývojové psychologie.
Veškeré uvedené metody budete umět definovat, znát možnosti jejich využití a budete je schopni aplikovat v praxi.
Druhý blok kurzu zahrnuje praktické záležitosti.
Aktivizační a smyslově stimulační postupy (dramaterapie, muzikoterapie, aromaterapie, reflexologie, apod.).
Samotný vztah klienta a terapeuta jako největší přínos terapie (masáž jako prostředek kontaktu, intuice a empatie, osobnost terapeuta a nároky na něj kladené).
Budou Vám demonstrovány technické pomůcky i samotné nácviky těchto dovedností.
Termíny
Datum | Místo |
---|---|
23. 9. 2020 | Dům kultury Akord Ostrava |
Obsah kurzu
Patříte i Vy mezi skupinu lidí, která chce, aby se lidé s těžkým a kombinovaným postižením začlenili co nejlépe do běžného společenského života? Aby i handicapované děti znaly ze světa více než jen 4 stěny svého pokoje? Pokud se ptáte „jak na to“, odpověď je jednoduchá, aktivizační techniky!
Délka kurzu: 16 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Aktivizační techniky pro osoby s kombinovaným postižením, A2017/0783-SP/PC; Aktivizační techniky pro osoby s těžkým kombinovaným postižením, A2019/1134-SP/PC/PP
Lektorský tým: Mgr. Gabriela Komendová; Bc. Veronika Židková; Bc. Jan Straka
V prvním bloku kurzu se seznámíte s charakteristikou a etiologií kombinovaného postižení.
Proberete možná myšlenková východiska terapie u klienta s těžkým kombinovaným postižením, jako např. Preterapie, Prenatální terapie, koncepty Snoezelen a Bazální stimulace a základy dětské vývojové psychologie.
Veškeré uvedené metody budete umět definovat, znát možnosti jejich využití a budete je schopni aplikovat v praxi.
Druhý blok kurzu zahrnuje praktické záležitosti.
Aktivizační a smyslově stimulační postupy (dramaterapie, muzikoterapie, aromaterapie, reflexologie, apod.).
Samotný vztah klienta a terapeuta jako největší přínos terapie (masáž jako prostředek kontaktu, intuice a empatie, osobnost terapeuta a nároky na něj kladené).
Budou Vám demonstrovány technické pomůcky i samotné nácviky těchto dovedností.
Obsah termínu
K termínu nebyl vložen žádný popis.Obsah kurzu
Patříte i Vy mezi skupinu lidí, která chce, aby se lidé s těžkým a kombinovaným postižením začlenili co nejlépe do běžného společenského života? Aby i handicapované děti znaly ze světa více než jen 4 stěny svého pokoje? Pokud se ptáte „jak na to“, odpověď je jednoduchá, aktivizační techniky!
Délka kurzu: 16 h
Název a číslo akreditace MPSV ČR: Aktivizační techniky pro osoby s kombinovaným postižením, A2017/0783-SP/PC; Aktivizační techniky pro osoby s těžkým kombinovaným postižením, A2019/1134-SP/PC/PP
Lektorský tým: Mgr. Gabriela Komendová; Bc. Veronika Židková; Bc. Jan Straka
V prvním bloku kurzu se seznámíte s charakteristikou a etiologií kombinovaného postižení.
Proberete možná myšlenková východiska terapie u klienta s těžkým kombinovaným postižením, jako např. Preterapie, Prenatální terapie, koncepty Snoezelen a Bazální stimulace a základy dětské vývojové psychologie.
Veškeré uvedené metody budete umět definovat, znát možnosti jejich využití a budete je schopni aplikovat v praxi.
Druhý blok kurzu zahrnuje praktické záležitosti.
Aktivizační a smyslově stimulační postupy (dramaterapie, muzikoterapie, aromaterapie, reflexologie, apod.).
Samotný vztah klienta a terapeuta jako největší přínos terapie (masáž jako prostředek kontaktu, intuice a empatie, osobnost terapeuta a nároky na něj kladené).
Budou Vám demonstrovány technické pomůcky i samotné nácviky těchto dovedností.