"Desatero" pro manažera v sociálních službách - 8 hodin

Obrázek kurzu
kompetence manažerská práce role manažera sociální služby vedení lidí

Obsah kurzu

Jste dobrý manažer? Víte, jaké jsou nejzákladnější kompetence manažera? Chcete se s nimi seznámit?

Délka kurzu: 8 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: „Desatero“ pro manažera v sociálních službách, 2016/0511-SP/VP

Z obsahu kurzu:

Seznámíme Vás se základními pohledy na manažerskou práci. Vybavíme Vás základními znalostmi, které budou prezentovány na příkladech z praxe a dáme Vám prostor zkoumat vlastní manažerské postoje a dovednosti, čímž bude umožněn směr Vašemu dalšímu vzdělávání.

Jaké jsou role manažera? Víte, jakou má mít osobnost? Těmto otázkám se budeme věnovat v samotném začátku kurzu. Sami budete mít možnost tyto dvě věci popsat a identifikovat.

Dále se podíváme na základní kompetence manažera v sociálních službách. Čas věnujeme motivaci pracovníků a jejich hodnocení a odměňování. Definujeme si, jak důležité je pracovníky chválit a dávat jim zpětnou vazbu.

V neposlední řadě se budeme věnovat plánování a strategiím – předáme si základ pro stabilizaci a růst organizace, jejich význam, účel a dopady tzv. „neplánování“.

Individuální domluva

Obsah kurzu

Jste dobrý manažer? Víte, jaké jsou nejzákladnější kompetence manažera? Chcete se s nimi seznámit?

Délka kurzu: 8 h

Název a číslo akreditace MPSV ČR: „Desatero“ pro manažera v sociálních službách, 2016/0511-SP/VP

Z obsahu kurzu:

Seznámíme Vás se základními pohledy na manažerskou práci. Vybavíme Vás základními znalostmi, které budou prezentovány na příkladech z praxe a dáme Vám prostor zkoumat vlastní manažerské postoje a dovednosti, čímž bude umožněn směr Vašemu dalšímu vzdělávání.

Jaké jsou role manažera? Víte, jakou má mít osobnost? Těmto otázkám se budeme věnovat v samotném začátku kurzu. Sami budete mít možnost tyto dvě věci popsat a identifikovat.

Dále se podíváme na základní kompetence manažera v sociálních službách. Čas věnujeme motivaci pracovníků a jejich hodnocení a odměňování. Definujeme si, jak důležité je pracovníky chválit a dávat jim zpětnou vazbu.

V neposlední řadě se budeme věnovat plánování a strategiím – předáme si základ pro stabilizaci a růst organizace, jejich význam, účel a dopady tzv. „neplánování“.