Hodnocení a práce v heterogenních skupinách - 16 hodin

Obrázek kurzu
DVPP hodnocení Inkluze metody práce Šablony

Obsah kurzu

Předpokladem úspěšného inkluzivního vzdělávání jsou mimo jiné i specifické dovednosti a rozvoj profesních kompetencí pedagogů. Přijďte si osvojit diagnostické metody potřebné pro individuální hodnocení žáků včetně vedení žáků k objektivnímu sebehodnocení.

Název vzdělávacího programu: Strategie hodnocení a práce v heterogenních skupinách žáků v rámci inkluzivního vzdělávání

Číslo akreditaceMSMT-6435/2018-3-242

Vzdělávací cíl: 

  • Osvojit si podpůrné diagnostiky žáků pro jejich hodnocení a sebehodnocení.
  • Získat dovednosti potřebné pro vedení žáků k jejich vlastnímu sebehodnocení. 
  • Naučit se získávat efektivní zpětnou vazbu od žáků. 
  • Osvojit si metody a nástroje pro práci se žáky v heterogenních skupinách.  

Tento seminář s využitím práce s kazuistikami a modelovými situacemi z praxe je rozdělen do 2 tématických celků:  

1. Strategie hodnocení v inkluzivní škole (8h)

  • hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, 
  • sebehodnocení žáka, 
  • analýza potenciálu individualit, 
  • zpětná vazba.

2. Vyučování žáků v heterogenních skupinách (8h)

  • proces učení v heterogenních skupinách,
  • vzájemné učení, 
  • diferenciace a individualizace.
Individuální domluva

Obsah kurzu

Předpokladem úspěšného inkluzivního vzdělávání jsou mimo jiné i specifické dovednosti a rozvoj profesních kompetencí pedagogů. Přijďte si osvojit diagnostické metody potřebné pro individuální hodnocení žáků včetně vedení žáků k objektivnímu sebehodnocení.

Název vzdělávacího programu: Strategie hodnocení a práce v heterogenních skupinách žáků v rámci inkluzivního vzdělávání

Číslo akreditaceMSMT-6435/2018-3-242

Vzdělávací cíl: 

  • Osvojit si podpůrné diagnostiky žáků pro jejich hodnocení a sebehodnocení.
  • Získat dovednosti potřebné pro vedení žáků k jejich vlastnímu sebehodnocení. 
  • Naučit se získávat efektivní zpětnou vazbu od žáků. 
  • Osvojit si metody a nástroje pro práci se žáky v heterogenních skupinách.  

Tento seminář s využitím práce s kazuistikami a modelovými situacemi z praxe je rozdělen do 2 tématických celků:  

1. Strategie hodnocení v inkluzivní škole (8h)

  • hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, 
  • sebehodnocení žáka, 
  • analýza potenciálu individualit, 
  • zpětná vazba.

2. Vyučování žáků v heterogenních skupinách (8h)

  • proces učení v heterogenních skupinách,
  • vzájemné učení, 
  • diferenciace a individualizace.