Polytechnické vzdělávání v MŠ - 16 hodin

Obrázek kurzu
DVPP předškolní děti stavebnice Šablony technické vzdělávání týmová spolupráce

Obsah kurzu

Jak podporovat už v malých dětech zájem o techniku a technické obory? Používejte stavebnicový systém jako efektivní nástroj pro rozvoj osobnosti dítěte. 

Víte, že stavebnicové sestavy posouvají děti v oblasti rozvoje smyslů, manipulace, motoriky, sociálních vztahů a také v oblasti kognitivní, logické, citové i fantazijní, a to plynule z jedné zóny rozvoje do druhé? 

Název vzdělávacího programu: Rané technické vzdělávání za pomoci stavebnicových systémů

Číslo akreditaceMSMT-22466/2017-1-838

Vzdělávací cíl: 

  • Předat účastníkům potřebné znalosti ohledně vzdělávacího konceptu práce se stavebnicovými systémy. 
  • Ukázat účastníkům moderní metody využití stavebnice pro oblast polytechnického vzdělávání dětí v předškolním věku. 
  • Prakticky procvičit metody zvyšující efektivitu polytechnického, fantazijního, koordinačního, motorického a týmového rozvoje dětí. 
  • Naučit pedagogy využívat stavebnici jako běžnou výukovou pomůcku. 
  • Naučit předškolní děti základním principům týmové spolupráce.  

Vzdělávací program je účelově rozdělen do 2 hlavních částí: 

1. Základní informace o aplikaci stavebnicových systémů do výuky v MŠ

  • pedagogicko-psychologická východiska k aplikaci těchto metod výuky
  • informace o společnostech vyrábějících stavebnice pro edukaci dětí
  • seznámení se se stavebnicovými sestavami

2. Konstruování a edukační aktivity

  • konstruování podle předlohy, nákresu, vlastní představy a fantazie
  • individuální či skupinová konstrukce
  • rozvoj klíčových kompetencí
Individuální domluva

Obsah kurzu

Jak podporovat už v malých dětech zájem o techniku a technické obory? Používejte stavebnicový systém jako efektivní nástroj pro rozvoj osobnosti dítěte. 

Víte, že stavebnicové sestavy posouvají děti v oblasti rozvoje smyslů, manipulace, motoriky, sociálních vztahů a také v oblasti kognitivní, logické, citové i fantazijní, a to plynule z jedné zóny rozvoje do druhé? 

Název vzdělávacího programu: Rané technické vzdělávání za pomoci stavebnicových systémů

Číslo akreditaceMSMT-22466/2017-1-838

Vzdělávací cíl: 

  • Předat účastníkům potřebné znalosti ohledně vzdělávacího konceptu práce se stavebnicovými systémy. 
  • Ukázat účastníkům moderní metody využití stavebnice pro oblast polytechnického vzdělávání dětí v předškolním věku. 
  • Prakticky procvičit metody zvyšující efektivitu polytechnického, fantazijního, koordinačního, motorického a týmového rozvoje dětí. 
  • Naučit pedagogy využívat stavebnici jako běžnou výukovou pomůcku. 
  • Naučit předškolní děti základním principům týmové spolupráce.  

Vzdělávací program je účelově rozdělen do 2 hlavních částí: 

1. Základní informace o aplikaci stavebnicových systémů do výuky v MŠ

  • pedagogicko-psychologická východiska k aplikaci těchto metod výuky
  • informace o společnostech vyrábějících stavebnice pro edukaci dětí
  • seznámení se se stavebnicovými sestavami

2. Konstruování a edukační aktivity

  • konstruování podle předlohy, nákresu, vlastní představy a fantazie
  • individuální či skupinová konstrukce
  • rozvoj klíčových kompetencí