Komunikace s agresivním klientem - 8 hodin
Obsah kurzu
Přijďte se seznámit s problematikou komunikace s agresivním klientem.
Délka kurzu: 8 hodin
Název a číslo akreditace MPSV ČR:
EDVIA: Komunikace s agresivním klientem, 2016/0518-PC/SP/VP/PP
Z obsahu kurzu:
V úvodu Vás seznámíme s lidskými potřebami z hlediska vývoje osobnosti, kdo je klient s problémovým chováním, projevy a definice problémového chování, průběh agresivního chování - emocionální křivka.
Dále se na problematiku podíváme z pohledu legislativy- Standardy a Zákon o sociálních službách při práci s klientem s problémovým chováním, nutná a povinná dokumentace, transformace a deinstitucionalizace.
Definujeme si, jaké jsou prevence problémového chování - modely lidského chování, možné příčiny agresivního chování, preventivní opatření, příklady dobré praxe, individuální plánování služby. Co je fyzická agrese - agresivita jako poměr vrozených dispozic a naučených vzorců- příklady syndromů ovlivňujících agresivitu, metody deeskelace - prevence při práci s agresí.
Naučíme se, jak verbálně komunikovat při práci s agresí - bezpečnost, vedení rozhovorů, metoda aktivního naslouchání.
Seznámíme se s rozebráním incidentů, úvod do funkční analýzy behaviorální terapie, postup kognitivně - behaviorální teorie.
A nakonec si předvedeme různé krizové scénáře práce s klientem s problémovým chováním, přílady z praxe.
Obsah kurzu
Přijďte se seznámit s problematikou komunikace s agresivním klientem.
Délka kurzu: 8 hodin
Název a číslo akreditace MPSV ČR:
EDVIA: Komunikace s agresivním klientem, 2016/0518-PC/SP/VP/PP
Z obsahu kurzu:
V úvodu Vás seznámíme s lidskými potřebami z hlediska vývoje osobnosti, kdo je klient s problémovým chováním, projevy a definice problémového chování, průběh agresivního chování - emocionální křivka.
Dále se na problematiku podíváme z pohledu legislativy- Standardy a Zákon o sociálních službách při práci s klientem s problémovým chováním, nutná a povinná dokumentace, transformace a deinstitucionalizace.
Definujeme si, jaké jsou prevence problémového chování - modely lidského chování, možné příčiny agresivního chování, preventivní opatření, příklady dobré praxe, individuální plánování služby. Co je fyzická agrese - agresivita jako poměr vrozených dispozic a naučených vzorců- příklady syndromů ovlivňujících agresivitu, metody deeskelace - prevence při práci s agresí.
Naučíme se, jak verbálně komunikovat při práci s agresí - bezpečnost, vedení rozhovorů, metoda aktivního naslouchání.
Seznámíme se s rozebráním incidentů, úvod do funkční analýzy behaviorální terapie, postup kognitivně - behaviorální teorie.
A nakonec si předvedeme různé krizové scénáře práce s klientem s problémovým chováním, přílady z praxe.