Komunikace účastníků inkluze - 16 hodin

Obrázek kurzu
DVPP emoční inteligence Inkluze komunikace Šablony

Obsah kurzu

Chcete se seznámit s nástroji efektivní komunikace, které vedou ke vzájemné a úspěšné spolupráci v rámci inkluzivního vzdělávání?

Naučte se správně komunikovat nejen v rámci vašeho pedagogického sboru, ale naučte této komunikaci i rodiče, jejichž děti byly zařazeny do inkluzivního vzdělávání. Komunikujete dostatečně a efektivně také s nepedagogickými pracovníky, kteří přichází s inkludovanými dětmi ve škole do styku?

Název vzdělávacího programu: Komunikační dovednosti a emoční inteligence všech aktérů inkluzivního vzdělávání

Číslo akreditaceMSMT-6435/2018-3-242

Vzdělávací cíl: 

  • Osvojit si nástroje efektivní komunikace mezi pedagogy - kolegy, ve směru pedagog - rodič - žák, ve směru pedagog - žáci. 
  • Naučit se respektovat odlišnosti a jedinečnost pocitů každé individuality (žák, pedagog, kolega, rodič).   

Tento kurz sestává ze dvou tématických celků: 

I. Efektivní komunikace mezi všemi účastníky inkluzivního vzdělávání (8h)

  • mezipersonální komunikace, 
  • horizontální a vertikální komunikace v rámci inkluzivního vzdělávání, 
  • rozvoj komunikačních kompetencí pedagogických i nepedagogických pracovníků, 
  • komunikace s rodiči, 
  • praktická cvičení. 

II. Emoční inteligence (8h)

  • charakteristika EQ,
  • emoční učení, 
  • sociální umění, 
  • praktická cvičení a kazuistiky.  
Individuální domluva

Obsah kurzu

Chcete se seznámit s nástroji efektivní komunikace, které vedou ke vzájemné a úspěšné spolupráci v rámci inkluzivního vzdělávání?

Naučte se správně komunikovat nejen v rámci vašeho pedagogického sboru, ale naučte této komunikaci i rodiče, jejichž děti byly zařazeny do inkluzivního vzdělávání. Komunikujete dostatečně a efektivně také s nepedagogickými pracovníky, kteří přichází s inkludovanými dětmi ve škole do styku?

Název vzdělávacího programu: Komunikační dovednosti a emoční inteligence všech aktérů inkluzivního vzdělávání

Číslo akreditaceMSMT-6435/2018-3-242

Vzdělávací cíl: 

  • Osvojit si nástroje efektivní komunikace mezi pedagogy - kolegy, ve směru pedagog - rodič - žák, ve směru pedagog - žáci. 
  • Naučit se respektovat odlišnosti a jedinečnost pocitů každé individuality (žák, pedagog, kolega, rodič).   

Tento kurz sestává ze dvou tématických celků: 

I. Efektivní komunikace mezi všemi účastníky inkluzivního vzdělávání (8h)

  • mezipersonální komunikace, 
  • horizontální a vertikální komunikace v rámci inkluzivního vzdělávání, 
  • rozvoj komunikačních kompetencí pedagogických i nepedagogických pracovníků, 
  • komunikace s rodiči, 
  • praktická cvičení. 

II. Emoční inteligence (8h)

  • charakteristika EQ,
  • emoční učení, 
  • sociální umění, 
  • praktická cvičení a kazuistiky.