Hlavním cílem projektu bylo prostřednictvím dostatečně aktuálních a do praxe zaměřených vzdělávacích programů zlepšit situaci ve školství, zejména na základních školách v Jihočeském kraji. Tohoto cíle chceme dosáhnout prostřednictvím poskytnutí co nejkvalitnějšího a nejefektivnějšího DVPP školám v Jihočeském kraji.
Projekt je financován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR.
Cíl projektu:
Hlavním cílem projektu je prostřednictvím dostatečně aktuálních a do praxe zaměřených vzdělávacích programů zlepšit situaci ve školství, zejména na základních školách v Jihočeském kraji. Tohoto cíle chceme dosáhnout prostřednictvím poskytnutí co nejkvalitnějšího a nejefektivnějšího DVPP školám v JčK.
Hlavní cíle projektu:
Stručný obsah projektu:
Záměrem projektu je zrealizovat pro školy celkově 24 běhů 11 různě zaměřených vzdělávacích programů, do nichž se zapojí jak městské, tak také vesnické školy. Díky realizaci i smíšených kurzů dává projekt dostatečný předpoklad pro vznik přátelského prostředí pro meziškolní spolupráci.
Tento projekt nabízí zapojeným školám jednak již vytvořené a pilotně ověřené vzdělávací programy, a dále reaguje na jejich aktuální potřeby a poptávku po konkrétních tématech.
Vzdělávací programy tohoto projektu jsou určeny pedagogickým pracovníkům a vedoucím pracovníkům 15 škol a školských zařízení z Jihočeského kraje.
Projekt dále podpoří školy prostřednictvím individuálního poradenství, supervizí po skončení kurzu, atd.
Cílová skupina:
Pracovníci v oblasti školství - pedagogičtí pracovníci a vedoucí pracovníci ve školství z 15 škol z Jihočeského kraje:
ZŠ a MŠ Dříteň
ZŠ a MŠ Novosedly nad Nežárkou
ZŠ a MŠ Plavsko
ZŠ S. N. Wintona Kunžak
ZŠ a MŠ Budíškovice
ZŠ a MŠ Majdalena
ZŠ a MŠ Dolní Dvořiště
ZŠ a MŠ Brloh
ZŠ Český Krumlov, Za Nádražím 222
ZŠ a MŠ Cehnice
ZŠ Kovářov
ZŠ a MŠ Kluky
ZŠ a MŠ Zdíkov
ZŠ a MŠ Strmilov
ZŠ, ZUŠ a MŠ Stachy
Podporované aktivity:
A/ Podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol a školských zařízení v oblasti kurikulární reformy
B/ Zvyšování kompetencí řídících pracovníků škol a školských zařízení v oblasti řízení a personální politiky
Projektem realizovaná akreditovaná DVPP:
1.Prohlubování psychologických kompetencí pedagogických pracovníků
2.Prohlubování psychologických kompetencí pedagogických pracovníků II.
3.Rozvoj pedagogů pracujících ve výuce s interaktivní tabulí
4.Efektivní učení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
5. Prezentační dovednosti pedagoga
6.Jak se stát úspěšným manažerem ve školství
7.Posílení kompetencí vedoucího pracovníka
8.Zvyšování výkonnosti týmů i jednotlivců
9.Komunikace a práce s žáky s problémovým chováním
10.Kooperací k větší aktivitě žáků
11.Úvod do supervize/intervize